کد خبر : 1541555 | 06 مرداد 1397 ساعت 13:32 | 14.6K بازدید | 0 دیدگاه

دبل علیپور و دشتی در لیگ برتر

دو مهاجم تیم های پرسپولیس و سایپا توانستند برای دومین لیگ برتر را با گلزنی آغاز کنند هرچند زمان دبل این دو مهاجم با هم متفاوت است.

دبل علیپور و دشتی در لیگ برتر

به گزارش" ورزش سه" رقابت های لیگ برتر در حالی آغاز شد که از همان هفته مهاجمان نیز برای کسب عنوان آقای گلی استارت زدند. علی علیپور آقای گل فصل قبل رقابت های لیگ برتر که با 19 گل به این عنوان رسید امسال نیز در هفته اول رقابت ها از روی نقطه پنالتی برای تیمش گلزنی کرد تا این دومین بار باشد که پرسپولیس لیگ را با گل علیپور آغاز کند. علی علیپور در لیگ پانزدهم و در بازی با پدیده نیز در دقیقه 7 بازی اولین گل پرسپولیس در آن دوره را به ثمر رساند. پرسپولیس البته در آن فصل عاقبت قهرمانی را در رقابت با استقلال خوزستان از دست داد اما فصل گذشته در حالی که این مهاجم عنوان آقای گلی را گرفت ، سرخ ها نیز در قهرمانی دبل کردند.


اما دیگر بازیکنی که توانست برای دومین بار در هفته اول لیگ برتر گلزنی کند علی دشتی مهاجم و وینگر این فصل تیم سایپا است که در اولین مسابقه این تیم برابر سپیدرود برای تیمش گلزنی کرد. دشتی سال گذشته و در حالیکه در پارس جنوبی بازی می کرد توانسته بود در هفته اول گلزنی کند.


لوسیانو ادینهو مهاجم برزیلی و سابق تیم تراکتورسازی که سابقه آقای گلی در رقابت های لیگ برتر را دارد پیش از این موفق شده بود در لیگ های چهاردهم و شانزدهم در هفته اول گلزنی کند.

دیدگاه‌ها