کد خبر : 1541589 | 06 مرداد 1397 ساعت 14:39 | 38.9K بازدید | 0 دیدگاه

تیم پایه‌های سرخپوشان در آستانه نابودی

جنجال محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس در رده پایه

محرومیت از نقل و انتقالات بزرگترین آسیب را متوجه تیم‌های پایه پرسپولیس کرده است.

جنجال محرومیت نقل و انتقالات پرسپولیس در رده پایه

به گزارش "ورزش سه"، پرسپولیس به واسطه مشکلاتی که در عقد قرارداد با مهدی طارمی مدیران این باشگاه صورت دادند، با رای فیفا با دو محرومیت از پنجره نقل و انتقالات مواجه شد. اتفاقی که بعد از عبور به سلامت سرخپوشان از فصل گذشته، در این فصل دامن آنها را به شدت گرفته و علیرغم جدایی 4 ستاره سرخپوشان آنها قادر به اضافه کردن بازیکنی به لیست خود نبودند.


اما شاید در این بین مشکلات بزرگی که در رده پایه این باشگاه را با خطر بزرگی مواجه کرده پنهان مانده باشد. بعد از اینکه چند روز پیش محمد پنجعلی از مصائب محرومیت نقل و انتقالات و حضور تنها 5 بازیکن در رده نوجوانان و سود بردن از نونهالان در این رده صحبت کرد و اسماعیل حلالی نیز به عنوان سرمربی تیم امید‌ها با تایید حرف پیشکسوت سرخ‌ها از مشکلات تیم خود حرف زد، اکنون مشکلات بزرگتری به نظر می‌رسد این رده را تهدید می‌کند.


با توجه به تقویم متفاوت رده پایه‌ها اکنون آنها علیرغم محرومیت از دو پنجره نقل و انتقالاتی تاکنون از دو مقطع خرید در نقل و انتقالات محروم بودند. بازی‌های رده پایه در بازه شش ماهه برگزار می‌شود و نقل و انتقالات آن نیز سه ماهه است و این رای باعث شده تا این رده‌ها از حضور در نقل و انتقالات دو مقطع قبلی ناکام و محروم بمانند.


اتفاق تلخ که این رده‌ها را اکنون تهدید می‌کند اما اینجاست که نقل و انتقالات بعدی نیز تقریبا یک ماه و اندی دیگر آغاز خواهد شد اما با توجه به رای فیفا و ادامه محرومیت باشگاه از نقل و انتقالات تا زمستان، آنها بار دیگر از حضور در این برهه خرید و جذب بازیکنان محروم هستند و به این شکل باید فصل را به پایان برساند.


کمبود بازیکن در رده پایه‌ها و تفاوت سنی و کیفی آنها که باعث می‌شود هر ساله مجبور به تغییر رده شوند اکنون باعث شده تا در چند رده این باشگاه با کمبود شدید بازیکن مواجه شود و دست مربیان این تیم برای ادامه فصل بسته باشد.


مربیان رده پایه البته چندی پیش با مدیریت باشگاه جلسه‌ای در این رابطه برگزار کردند و این موضوع را به اطلاع آن رساندند. موضوعی که با نامه نگاری باشگاه به فیفا و توضیح این مساله همراه شده باشد و آنها اکنون در انتظار پاسخ استعلام فیفا در این زمینه هستند تا بتوانند در صورت تایید در نقل و انتقالات بعدی حضور داشته باشند.

دیدگاه‌ها