کد خبر : 1541605 | 06 مرداد 1397 ساعت 16:00 | 6K بازدید | 0 دیدگاه

جهانی: به موفقیت صنعت با سرجیو خوشبین هستم

بازیکن صنعت نفت معتقد است تیمش می تواند با سرمربی جدید خود عنوانی بهتر از فصل قبل کسب کند.

جهانی: به موفقیت صنعت با سرجیو خوشبین هستم 

به گزارش "ورزش سه"، صنعت نفت آبادان در اولین دیدار خود در لیگ هجدهم موفق شد سپاهان را با همه مهره هایش در اصفهان متوقف کند. میلاد جهانی بازیکن صنعت نفت درباره این بازی به خبرنگار ما گفت: همیشه بازی های اول سخت و دشوار است و بازیکنان به دلیل درگیری با تمرینات بدنسازی با فرم ایده آل خود فاصله دارند. اما کیفیت بسیار بد زمین چمن ورزشگاه مزید بر علت شده بود تا کار برای ما سخت تر شود.


او با ابراز رضایت از کسب نتیجه مساوی مقابل سپاهان تصریح کرد: واقعا کار دشواری بود که بتوانیم سپاهان را با همه ستاره هایش متوقف کنیم. اما بچه ها با دوندگی زیاد توانستند همه راه های نفوذ حریف را ببندند. به نظرم  نتیجه بسیار خوبی بود و حالا خودمان را برای اولین بازی خانگی مقابل گسترش فولاد آماده می کنیم.


جهانی در مورد کار با پائولو سرجیو خاطرنشان کرد: او واقعا مربی با دانشی است و افکار تاکتیکی برای همه بچه ها تازگی دارد. به لحاظ اخلاقی هم او بی نظیر است و در همین مدت کم ارتباط بسیار خوبی با بازیکنان و مردم آبادان برقرار کرده است. ما می توانیم با او نتایجی به مراتب بهتر از فصل قبل بگیریم و حتی نیم نگاهی به کسب سهمیه داشته باشیم.


او ادامه داد: با آمدن سرجیو من آزادی عملی بیشتری پیدا کرده ام و شرایط بهتری در ترکیب دارم. کار با این مربی با دانش لذتبخش است و من به موفقیت صنعت نفت با او خوشبین هستم.

دیدگاه‌ها