کد خبر : 1541641 | 06 مرداد 1397 ساعت 18:04 | 18.4K بازدید | 0 دیدگاه

برای دیدن دایی کنار خط هیجان داشتم

زهیوی: خواستم پنالتی بزنم اما توپ را به ترابی دادم

مهاجم نارنجی پوشان روز گذشته در اولین دیدار تیم جدید خود به میدان رفت. او در این دیدار موفق به درخشش شد و توانست با حرکات خود زمینه ساز گلزنی برای تیمش شود.

زهیوی: خواستم پنالتی بزنم اما توپ را به ترابی دادم

به گزارش "ورزش سه"، رحیم زهیوی که در دیدار روز گذشته برای اولین بار با پیراهن نارنجی پوشان در میدان حضور یافت درباره این دیدار گفت: برایم خیلی جالب بود که اولین بازی ام را در کنار علی دایی تجربه کنم. خواستم واکنش هایش را به عنوان یک آدم بزرگ و مربی کاربلد ببینم. بالاخره قبلا تجربه نداشتم با یک بازیکن بزرگ کار کنم و این کار برایم خیلی جالب بود.


او ادامه داد: خیلی خوشحالم که توانستیم 3 امتیاز این بازی را بگیریم، به تمام بازیکنان سایپا از دروازه تا خط هجومی خسته نباشید می گویم. تمام بچه ها در اکثر نقاط زمین خوب بازی کردند و این جای تقدیر دارد. مطمئن باشید سایپا امسال حرف های زیادی برای گفتن دارد.


او درباره پست خود در ترکیب نارنجی پوشان گفت: فعلا در سایپا نقش گلزن را بیشتر آرمان رمضانی دارد تا من و در حال حاضر با نظر آقای دایی پشت فوروارد بازی می کنم. آرمان واقعا هم از نظر اخلاق و هم شخصیت فوتبالی بازیکن خوبی است و از این بابت برای او خوشحالم. برای من بیشتر از گلزنی موفقیت تیم سایپا اهمیت دارد و تلاش می کنم آنچه کادرفنی به من می گوید را در زمین پیاده کنم.


مهاجم سایپا ادامه داد: خیلی دوست دارم که هر بازی گل بزنم و مطمئن باشید که وقتی گل نمی زنم خیلی ناراحت می شوم اما همانطور که گفتم علی آقا من را یک خط عقب تر بردند و من باید هرچه که مربی از من می خواهد را انجام بدهم.


او درباره ضربه پنالتی اعلام شده برای تیم و از دست رفتن آن گفت: من و مهدی ترابی هر دو با نظر آقای دایی پنالتی زن های تیم هستیم و وقتی من پشت توپ رفتم تا  پنالتی را بزنم مهدی از من خواست که او این کار را بکند و من هم کنار رفتم و گفتم با تجربه ای که او در این تیم داشته بهتر است که او پنالتی بزند چون واقعا او بازیکن ارزنده ای است. به نظرم روز گلزنی مهدی ترابی نبود که نتوانست آن توپ را گل کند ضمن آنکه خیلی از بازیکنان بزرگ پنالتی هایشان گل نمی شود، در کل مهدی در تمام دقایق بازی خوب کار کرد و حضورش در سایپا باتوجه به قدرت و انگیزه ای که او دارد افتخارآفرین است.


زهیوی درباره حریف خود در این دیدار و شکست سه گله سپیدرودی ها گفت: این نتایج مال هفته اول است و تیمی که 3 گل می خورد حتما تیمی نیست که ضعیف است. تیم سپیدرود واقعا ساختارش برای ما اذیت کننده بود و واقعا شرایط تیم برایشان سخت بوده، این دلیل نمی شود که آنها را ضعیف بدانیم. ما می توانستیم در این بازی 4 یا 5 گل بزنیم و فکر می کنم گام اول را خیلی خوب برداشتیم. دیگر هر نتیجه ای که کسب کردیم برایمان تمام شده است و باید برای بازی های بعدی تلاش کنیم تا خودمان از خودمان راضی باشیم.


مهاجم سایپا در پایان گفت: هر بازی مطمئنا برای برد می رویم و تلاش می کنیم که پیروز میدان باشیم، این شعاری است که علی دایی به تیم دیکته کرده است ضمن آنکه علی آقا وقتی کنار خط حضور دارند به ما روحیه می دهند و فکر می کنم همه بازی ها برای ما حکم فینال را دارند و ما همانطور که ایشان می خواهند فقط و فقط به فکر برد هستیم.

دیدگاه‌ها