کد خبر : 1541657 | 06 مرداد 1397 ساعت 18:59 | 55.7K بازدید | 0 دیدگاه

دلداری شفر به هواداران ناراضی استقلال (گزارش)

افتتاحیه لیگ برتر برای آبی ها در ورزشگاه آزادی دور از انتظار اما مطابق پیش بینی بود.

دلداری شفر به هواداران ناراضی استقلال (گزارش)

به گزارش "ورزش سه"، استقبال بیش از 15هزار هوادار استقلال در افتتاحیه لیگ برای فصل سخت آبی ها، روز متفاوتی برای این تیم بود.


پیدا کردن هوادار راضی از شرایط استقلال این روزها کار بسیار دشواری است و شرایط در این باشگاه به شکلی است که تقریبا همه در انتظار تغییرات برای بهبود اوضاع هستند.

 

اعتراض به جای تشویق
هواداران در ورزشگاه همواره با هدف تشویق  تیم خود حاضر می شوند اما روز جمعه شرایط متفاوت بود. اکثریت هواداران استقلال در آزادی قبل و در جریان مسابقه بارها علیه افرادی که عقیده داشتند عامل اصلی ناکامی این تیم هستند شعار دادند و در این میان وزیر ورزش و جوانان نفر اول این لیست بود.

 

وقتی شرایط مسابقه هم به هواداران کمک نکرد
بازی استقلال و پیکان مطابق پیش بینی ها به شکلی پیش رفت که هواداران زمان زیادی برای انتقاد و اعتراض داشتند. استقلالی ها در جریان مسابقه با توجه به روند کند بازی فرصت داشتند تمامی اعتراضات خود را مطرح کنند و در اختیار نداشتن موقعیت های گل و عدم فشار استقلال روی دروازه حریف به شدت این اعتراضات اضافه کرد.


پایان تلخ برای روز تلخ!
بعد از سوت پایان مسابقه اما شرایط بدتر شد. هوادارانی که در نزدیکی جایگاه ویژه حضور داشتند در هنگام خروج فتحی و قراب تعدادی اشیا به سمت آنها پرتاب کردند و علیه این دو مدیر استقلال شعار دادند.
این اتفاقات البته با واکنش مدیران باشگاه همراه شد و فتحی در صحبت های خود از هواداران خواست تا اندکی صبورتر باشند و به مدیران باشگاه اجازه دهند تا به امورات آبی ها برسند.

 

شفر و بازیکنان با تشویق به رختکن رفتند
در میان همه دقایق تلخ آزادی که به دلیل انتظارات برآورده نشده هواداران آبی ها قابل پیش بینی بود، نباید تشویق شفر و بازیکنان را فراموش کرد. حاضران در ورزشگاه بعد از پایان مسابقه شفر را به شدت تشویق کردند و سرمربی استقلال از بازیکنان خواست تا به سمت هواداران رفته تا شاید بتواند اندکی آنها را به آینده امیدوار کند.

 

دو هفته فرصت برای ترمیم استقلال
ملاقات بعدی آبی ها و هواداران دو هفته دیگر خواهد بود. فتحی و مدیران استقلال دو هفته فرصت دارند تا بازیکنان مورد نظر شفر را جذب کنند و البته در اصفهان نیز برابر ذوبی ها شکست نخورند تا شاید دو هفته دیگر در دیدار با تراکتورسازی، شعارها علیه آنها نباشد.

 

دیدگاه‌ها