کد خبر : 1541783 | 07 مرداد 1397 ساعت 11:15 | 32.6K بازدید | 0 دیدگاه

دنبال یک هافبک سرشناس هستیم

نصیرزاده: تراکتور بیرون تبریز ورزشگاه می سازد

گسترش فولاد که در این فصل تغییر نام داده از قرار از هفته آینده به طور رسمی با نام ماشین سازی شهریار در رسانه ها و تلویزیون معرفی می شود.

نصیرزاده: تراکتور بیرون تبریز ورزشگاه می سازد

به گزارش" ورزش سه" بعد از اینکه تراکتورسازی به مالک گسترش فولاد فروخته شد، تیم دوم شهر تبریز نیز شرایط متفاوتی پیدا کرد و حتی چند روز قبل از لیگ برتر به ماشین سازی تیم قدیمی شهر تبریز تغییرنام داد. با این وجود در هفته اول و تا این لحظه ها رسانه ها و شبکه های تلویزیونی هنوز از نام گسترش فولاد استفاده می کنند. هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل این باشگاه در این رابطه گفت:« مشکلی نیست انشالله از این هفته این موضوع حل شده و دیگر تیم ما با نام ماشین سازی در مسابقات شناخته خواهد شد.»


او درباره اینکه آیا هنوز در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب بازیکن هستند گفت:« ما برای تیممان به دنبال  یک هافبک هستیم و در این هفته به احتمال زیاد با یک هافبک مطرح قرارداد ببندیم.»


مدیرعامل گسترش فولاد درباره شرایط این تیم بعد از اولین بازی فصل گفت:« تیم ما تیم خیلی خوبی است فقط بدشانسی آوردیم و توپهایمان تبدیل به گل نشد. به هر صورت در همه مسابقات 5 هفته طول می کشد تا تیم ها به شرایط خوبشان برسند. ما جزو تیم هایی بودیم که اردو نرفتیم و تنها یک بازی تدارکاتی داشتیم و به نوعی بازی با استقلال خوزستان بازی آمادگی برای ما بود.»


هوشنگ نصیرزاده در پایان درباره اینکه چرا بازی های این تیم در ورزشگاه بنیاددیزل برگزار نمی شود و آیا این به این معنا است که این ورزشگاه بعد از تغییر مالکیت تراکتور به این باشگاه واگذار شده گفت:« نه اصلا اینطوری نیست تراکتور خودش قصد دارد یک ورزشگاه در بیرون شهر تبریز بسازد. ورزشگاه ما(بنیاد دیزل) مشکل نور دارد اما کابل کشی ها انجام شده و فکر می کنم به زودی بتوانیم در این ورزشگاه بازی کنیم.»

دیدگاه‌ها