کد خبر : 1541862 | 07 مرداد 1397 ساعت 17:10 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

لاکازت: به اوبامیانگ مثل رقیب نگاه نمی کنم

آرسنال در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته و 6 ماه بعد از انتقال رکوردشکن لاکازت، اوبامیانگ را با 60 میلیون یورو به خدمت گرفت.

لاکازت: به اوبامیانگ مثل رقیب نگاه نمی کنم

به گزارش "ورزش سه" این دو بازیکن خیلی زود زوج خطرناکی را در کنار هم تشکیل دادند اما گفته می شود که اونای امری، سرمربی جدید توپچی ها روی اوبامیانگ به عنوان مهاجم اصلی حساب باز کرده و لاکازت شاید بیشتر اوقات را از روی نیمکت آغاز کند. در واقع افت لاکازت نسبت به ابتدای حضورش در آرسنال در این تصمیم امری دخیل بوده است.

 

 

1323255

 

 

ستاره فرانسوی اما اصرار دارد که همچنان رابطه دوستانه ای با اوبامیانگ دارد و به او مثل رقیب نگاه نمی کند:« هرگز نگفتم که ورود اوبامیانگ به تیم برای من بد بوده و این صحبت‌ها در رسانه‌ها مطرح شد. خوشحالم چون می‌دانم که باید چگونه در کنار او بازی کنم. من او را به عنوان یک هم تیمی و بیشتر از رقیب نمی‌بینم و از همان ابتدا از خرید او خوشحالم شدم.

البته که این خوب است ما رابطه خوبی در زمین مسابقه با یکدیگر داریم. اگر مردم خارج از زمین مسابقه خوب باشند، این راحت تر خواهد بود که ما در کنار یکدیگر در زمین بازی کنیم.»

 

لاکازت فصل گذشته در 39 بازی برای آرسنال 17 گل به ثمر رساند و پیش از آن در لیون با همین تعداد بازی 36 مرتبه گلزنی کرده بود.

 

دیدگاه‌ها