کد خبر : 1541921 | 07 مرداد 1397 ساعت 23:50 | 51.1K بازدید | 0 دیدگاه

برتری امیدهای ایران مقابل ملی پوشان عراق

شاگردان زلاتکو کرانچار موفق شدند باخت اخیرشان برابر تیم ملی امید عراق را با پیروزی یک بر صفر جبران کنند.

برتری امیدهای ایران مقابل ملی پوشان عراق

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید ایران که از روز سه‌شنبه هفته گذشته اردوی آماده سازی خود را در اربیل عراق برپا کرده است، در نخستین مسابقه تدارکاتی مقابل ملی پوشان امید این کشور قرار گرفت و با گلی که در ثانیه‌های پایانی دریافت کرد، با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد.

 

امیدهای زیر ۲۱ سال فوتبال ایران از ساعت ۲۰:۳۰ یکشنبه شب در دومین و آخرین مسابقه دوستانه خود در این اردو، در استادیوم اربیل به مصاف تیم ملی زیر ۲۳ سال عراق رفتند که موفق شدند با گلی که در نیمه دوم روی ارسال رزاق‌پور از روی ضربه آزاد سمت راست زمین و ضربه تمام کننده رضا جبیره، بازیکن تعویضی کرانچار به گل برسند.

 

مهدی امینی، محمد آقاجان‌پور، عارف آغاسی، علیرضا آرتا، ابوالفضل رزاق‌پور، محمدامین اسدی، محمد مسلمی‌پور، محمدمهدی مهدی‌خانی، مهدی قائدی، محمدرضا آزادی و یونس دلفی ۱۱ بازیکن اصلی تیم ملی امید ایران در این مسابقه بودند.

 

1323315

 

محمد خدابنده‌لو، رضا جبیره، محمد سلطانی‌مهر، امیر روستایی و احمدرضا احمدوند هم بازیکنان تعویضی تیم ملی امید ایران در دیدار تدارکاتی برابر تیم عراق بودند که به ترتیب جایگزین مهدی قائدی، اسدی، مهدی‌خانی، دلفی و محمدرضا آزادی شدند.

 

ملی پوشان امید ایران ظهر فردا ریکاوری انجام خواهند داد و صبح روز سه‌شنبه به تهران بازخواهند گشت.

دیدگاه‌ها