کد خبر : 1541938 | 08 مرداد 1397 ساعت 09:53 | 32.3K بازدید | 0 دیدگاه

اعتماد ویژه لوپتگی به هافبک جوان رئال

دنی سبایوس، هافبک جوان رئال مادرید از جمله بازیکنانی است که از جدایی زیدان و حضور خولن لوپتگی، به جای سرمربی فرانسوی بسیار خوشحال است.

اعتماد ویژه لوپتگی به هافبک جوان رئال

به گزارش "ورزش سه"، سبایوس که در تابستان گذشته از رئال بتیس به رئال مادرید پیوست، 899 دقیقه برای این تیم در 22 بازی انجام داد، نقشی کمرنگ که در ابتدای حضورش در رئال، انتظارش را نداشت. او که پیشنهاد بارسا را برای حضور در رئال رد کرده بود، حالا از اعتماد لوپتگی بهره مند خواهد شد و خود را آماده بازی کردن در پستی مشابه با تیم زیر 21 ساله های اسپانیا آماده می‌کند.

 

1323320

 


در حالی که لوکا مودریچ 32 ساله شده و متئو کواچیچ به دنبال جدایی است، طبق ادعای مارکا به سبایوس گفته شده که فرصت تازه ای به او داده خواهد شد. حتی بدون توجه به تابستان، سبایوس این فرصت را دارد که در سوپرکاپ اروپا به همراه مودریچ، کواچیچ و کاسمیرو حضور یابد و شانس او بیش از رقباست زیرا مدت زمان بیشتری با تیم تمرین کرده است.

 

 

1323321

 


لوپتگی هیچگاه علاقه ویژه اش به این هافبک جوان را پنهان نکرده و بازی دادن به او در چنین دیداری می‌تواند راهی مناسب برای نشان دادن اعتمادش باشد. او معتقد است که سبایوس یک استعداد بزرگ است. حتی وقتی در 20 سالگی بتیس را ترک می‌کرد، نظر مربی همین بود. حتی در صورت جدایی کواچیچ، رئال به فکر خرید هافبک نیست زیرا به سبایوس ایمان دارد.

دیدگاه‌ها