کد خبر : 1542165 | 09 مرداد 1397 ساعت 00:27 | 24K بازدید | 0 دیدگاه

عذرخواهی "سون" به دلیل غیبت در دیدارهای تاتنهام

سون هیونگ مین، ستاره کره ای تاتنهام، به دلیل اینکه چند هفته اول فصل جدید لیگ برتر را برای حضور در بازی های آسیایی از دست خواهد داد، عذرخواهی کرد.

عذرخواهی "سون" به دلیل غیبت در دیدارهای تاتنهام

به گزارش "ورزش سه"، بازی های آسیایی دو هفته دیگر، سه روز پس از اولین بازی تاتنهام در فصل جدید لیگ برتر مقابل نیوکاسل، آغاز خواهد شد.

سون برای اینکه بتواند از حضور در سربازی معاف شود، به قهرمانی در بازی های آسیایی نیاز دارد و این به معنای آن است که در صورت رسیدن کره به فینال، او علاوه بر بازی مقابل نیوکاسل، سه دیدار دیگر برای فولام، منچستریونایتد و واتفورد را نیز از دست خواهد داد.

او اکنون از اینکه چند دیدار تیمش در فصل جدید را از دست خواهد داد، ابراز ناراحتی کرد. سون به سایت گل گفت:" بی تردید باید بگویم متاسف هستم. من برای مدتی از تیم دور خواهم بود. بنابراین می خواهم از سرمربی و هم تیمی هایم عذرخواهی کنم.

مطمئنم که هم تیمی هایم جای خالی من را به خوبی پر خواهند کرد اما من همچنان از اینکه در طول فصل از تیم جدا خواهم شد، متاسفم. بنابراین، این برای من بسیار مهم است که وقتی از بازی های آسیایی برگشتم، خودم را وقف تیم کنم."

 

1149492

 

سون که به تازگی قراردادش را با تاتنهام تا سال 2023 تمدید کرد، ازاینکه مدیران این باشگاه همچنان به او اطمینان دارند، تشکر کرد.

" من از باشگاه بسیار متشکرم. تاتنهام باشگاهی است که به من این فرصت را داد که اولین قدمم را در لیگ برتر بردارم. من از آنها متشکرم که جو فوق العاده ای برای من ایجاد کردند. آنها پیشنهاد خوبی به من دادند؛ بنابراین من توانستم تمدید کنم.

باشگاه اعلام کرد که واقعا به من احترام می گذارند. بنابراین من بدون اینکه خیلی به آن فکر کنم، قراردادم را تمدید کردم. هواداران برای تمدید قرارداد به من تبریک گفتند اما در واقع من هستم که باید از باشگاه، سرمربی مان و هم تیمی ها تشکر کنم."

سون در سال 2015 از بایرلورکوزن به تاتنهام پیوست و با به ثمر رساندن 26 گل در دو فصل گذشته، یکی از بازیکنان اصلی این تیم بود.

دیدگاه‌ها