کد خبر : 1542175 | 09 مرداد 1397 ساعت 07:30 | 18.2K بازدید | 0 دیدگاه

اطمینان لوپتگی از درخشش گرت بیل در فصل جدید

خولن لوپتگی، سرمربی رئال مادرید، مطمئن است که گرت بیل، ستاره ولزی این تیم، می تواند در فصل جدید جای خالی کریس رونالدو را در خط حمله پر کند.

اطمینان لوپتگی از درخشش گرت بیل در فصل جدید

به گزارش "ورزش سه"، بیل که به دلیل مصدومیت، در دوران حضور زین الدین زیدان کمتر در ترکیب اصلی رئال قرار گرفت، به همین دلیل، بعد از فینال چمپیونزلیگ مقابل لیورپول، تلویحا در مورد ترک سانتیاگو برنابئو صحبت کرد.

گفته می شد این ستاره ولزی قصد دارد به منچستریونایتد برود اما با جدایی زیدان و حضور لوپتگی روی نیمکت رئال و همینطور جدایی کریس رونالدو، به نظر می رسد شرایط برای بیل کاملا تغییر کرده است.

اکنون لوپتگی تایید کرد که قصد دارد تیمش را حول این ستاره ولزی بسازد. او به خبرنگاران گفت:" وقتی من قرارداد امضا کردم، رونالدو هنوز بازیکن رئال بود اما خیلی زود اعلام کرد که می خواهد برود. به عنوان یک مربی، این یک چالش هیجان انگیز است که بتوانید بدون رونالدو، یک تیم مبارزه جو بسازید.

 

1321704

 

من برای یکی از مهمترین بازیکنان تاریخ باشگاه رئال احترام زیادی قائل هستم و باشگاه هم برای میراثی که به جا گذاشته، جدایی اش را تسهیل کرد. ما مطمئن هستیم که بیل سال فوق العاده ای خواهد داشت و ما انتظار زیادی از او داریم. ما با هم کار خواهیم کرد تا او را به بهترین فرمش برسانیم."

بعد از جدایی رونالدو، شایعاتی در مورد پیوستن ستاره هایی مانند نیمار، کیلیان امباپه و ادن هازارد به رئال مادرید منتشر شد اما هنوز هیچ یک از آنها به این تیم نپیوستند. اما لوپتگی از تیمی که در اختیار دارد، راضی است.

" ما از بازیکنانی که در اختیار داریم، راضی هستیم و مطمئنیم که برای اهداف مان مبارزه خواهیم کرد. در رئال، امکان دیگری وجود ندارد.

ما می خواهیم در زمین، یک تیم فوق العاده باشیم. اگر بازیکنی نیاید یا نرود، من مربی خوشحالی خواهم بود. ما در مورد فرضیات صحبت نمی کنیم. ما با تیمی که در اختیار داریم، می توانیم به خواسته هایی که رئال دارد، برسیم."

دیدگاه‌ها