کد خبر : 1542188 | 09 مرداد 1397 ساعت 09:30 | 14.4K بازدید | 0 دیدگاه

مامیچ: تا به حال بازیکنانم را در تابستان نگرفته بودند!

ستاره‌های امارات قبل از جام ملتها مصدوم می‌شوند

سرمربی کروات تیم العین امارات نسبت به شرایط تیم و بازیکنانش معترض است.

ستاره‌های امارات قبل از جام ملتها مصدوم می‌شوند

به گزارش ورزش سه، برگزاری جام ملتهای آسیا در دی ماه و البته بازی های آسیایی در ماه آتی برنامه تیم های باشگاهی قاره کهن را تا حدود زیادی به هم ریخته است.


در همین راستا زوران مامیچ، سرمربی کروات تیم العین امارات نسبت به این شرایط اعتراض کرده و تا حدود زیادی متعجب است. او در آخرین اظهار نظرهایش گفته است که تا به حال در طول 35 سال تجربه کاری، ندیده که بازیکنان تیم باشگاهی را در وسط تابستان بگیرند و به تیم های ملی ببرند.

 

مامیچ در ادامه اعتراضاتش گفت: وقتی بازیکنان قرار است در 7 تورنمنت شرکت کنند، ما مجبور می شویم لیست بلندبالایی از نفرات را تهیه کنیم. این را بدانید که اصلا تعجب آور نخواهد بود اگر تیم امارات تعداد زیادی از بازیکنان خود را به دلیل مصدومیت در آستانه جام ملتها از دست بدهد.

 

او همچنین درباره رقابت های جام باشگاه های عربی که از امشب دور یک شانزدهم نهایی آن آغاز می شود خاطرنشان کرد: این بازی ها هدف اصلی العین نخواهد بود و عمده تمرکز ما روی تورنمنت های دیگر و مهم تر است.

 

گفتنی است در حال حاضر تیم امید امارات اردوی خود را در مالزی آغاز کرده تا برای بازی های آسیایی جاکارتا آماده شود. همچنین تیم ملی بزرگسالان امارات هم برنامه های ویژه ای برای جام ملتها خواهد داشت. آنها به سبب میزبانی تلاش خود را برای کسب عناوین مهم جام ملتها دوچندان خواهند کرد.

 

رقابت های لیگ امارات، جام حذفی، سوپرکاپ، جام امیر، لیگ قهرمانان آسیا، بازی های آسیایی و جام ملتهای آسیا 7 تورنمنتی است که مامیچ به آنها اشاره کرده و بازیکنان العین باید در فصل جاری در این رقابت ها به میدان بروند.

دیدگاه‌ها