کد خبر : 1542196 | 09 مرداد 1397 ساعت 10:46 | 10K بازدید | 0 دیدگاه

سلطانی فر: فیلمش را بیاورید که گفتم پاداش ویژه می دهم!

گلایه وزنه برداران و واکنش جالب وزیر ورزش

حضور وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک در اردوی تیم ملی وزنه برداری با حاشیه های جالبی همراه بود.

گلایه وزنه برداران و واکنش جالب وزیر ورزش

به گزارش "ورزش سه"، مسعود سلطانی فر و سیدرضا صالحی امیری در ادامه بازدیدهای خود از اردوهای تیم های ملی دیروز با حضور در محل تمرین پولادمردان وضعیت آنها را جویا شدند.


در جریان این بازدید صحبت های زیادی همراه شد. در ابتدا علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری با تشکر از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به تجهیزات قدیمی موجود در کمپ تیم های ملی اشاره کرد و گفت که با این وضعیت هر لحظه ممکن است مصدومیتی به وجود بیاید.


در ادامه هم بهداد سلیمی به نمایندگی از وزنه برداران صحبت هایی را خطاب به وزیر ورزش و رییس کمیته ملی المپیک مطرح کرد. قهرمان دسته فوق سنگین جهان و المپیک گفت: «در بحث تجهیزات که رییس فدراسیون صحبت کرد و واقعا ما با همان وسایل ۲۰ سال قبل تمرین می کنیم. در ضمن ما انتظار داشتیم که بعد از قهرمانی در جهان همانطور که وعده داده بودید، به ما پاداش بدهید. از طرفی اینکه به جای سکه به ورزشکاران کارت هدیه دادید  برای ما ناراحت کننده بود.»


وزیر ورزش در واکنش به گلایه های بهداد سلیمی اعلام کرد که پاداش وزنه برداران پرداخت شده؛ اما این وزنه بردار اعلام کرد پاداش های انفرادی پرداخت شده و شما قول داده بودید برای قهرمانی تیمی هم پاداش ویژه ای بدهید.


مسعود سلطانی فر در این لحظه با خنده گفت که اگر خبرنگاران فیلمی برای من آوردند که چنین حرفی زده بودم، فکری به حال پاداش شما می کنیم. سپس وزیر ورزش خطاب به خبرنگاران گفت که اگر چنین فیلمی هم وجود داشت، آن را رو نکنید!


البته بعد از چند دقیقه ای که فضای شادی به خاطر شوخی های وزیر در کمپ تیم ملی وزنه برداری به وجود آمد، سلطانی فر و صالحی امیری وعده دادند به زودی بخش اعظمی از تجهیزات را خریداری می کنند.

دیدگاه‌ها