کد خبر : 1542215 | 09 مرداد 1397 ساعت 10:57 | 20.5K بازدید | 0 دیدگاه

وضعیت استقلال خوزستان از خیلی تیم ها بهتر است؛

گروسیان: امسال تیم‌های بزرگ لیگ را به چالش می‌کشیم

دروازه بان تیم استقلال خوزستان از وضعیت خودش و تیمش در آستانه هفته دوم لیگ برتر رضایت کامل دارد.

گروسیان: امسال تیم‌های بزرگ لیگ را به چالش می‌کشیم

به گزارش "ورزش سه"، فرزین گروسیان دروازه بان جدید تیم استقلال خوزستان در خصوص پیوستن به این تیم در لیگ هجدهم اظهار داشت: استقلال خوزستان تیم خوبی است و نسبت به برخی تیم ها فضای آرام تری دارد. من هم می خواستم این فصل جایی باشم که در آن آرامش داشته باشم و بتوانم راحت فوتبال بازی کنم. به همین دلیل به استقلال خوزستان آمدم و می خواهم سال خوبی داشته باشم و به این تیم خوزستانی کمک کنم.

 

او درباره سابقه مشکلات مالی استقلال خوزستان و اینکه برخی این تیم را کاندیدای سقوط به لیگ یک تلقی می کردند، گفت: جو اینجا خیلی خوب است و من فکر نمی کردم در این حد خوب باشد.

مسئولان باشگاه از مدیریت و سرمربی گرفته تا تدارکات و بقیه همه زحمتکش هستند و عاشقانه تیم را دوست دارند. ما مشکل مالی خاصی هم نداریم. اتفاقا از خیلی تیم ها هم وضعیت بهتری داریم.

 

گروسیان درباره غیبت در بازی هفته اول لیگ عنوان کرد: من در آن روز تازه قرارداد بسته بودم و گلری که اینجا حضور داشت، چند سال سابقه داشت و از ابتدا هم در تمرینات شرکت کرده بود. من هم تازه رسیده بودم و مسلما آقای یزدی نمی توانست از من استفاده کند. خدا را شکر حسن پورحمیدی هم دروازه بان خوب و آینده داری است و مطمئنا ما دو نفر برای موفقیت استقلال خوزستان مردانه می جنگیم.

 

او پیرامون عملکرد تیمش در بازی نخست هم گفت: بازی خوبی بود و برای ما امتیاز گرفتن مهم بود. همیشه اولین قدم را باید محکم برداشت. خدا را شکر در خانه حریف توانستیم دست پر از زمین خارج شویم و این مهم ترین اتفاق بود.

 

دروازه بان جدید استقلال خوزستان درباره دیگر نفرات جوان این تیم افزود: شرایط خیلی خوبی از این بابت داریم. خوزستان همیشه فوتبالیست های خوب زیادی دارد. تیم ما هم امسال جوان های زیادی دارد و البته کنار آنها نفرات باتجربه ای در اختیار داریم. ایمان مبعلی به تیم اضافه شده و در کنار احمد آل نعمه، ایوب کلانتری و وحید حمدی نژاد چند بازیکن با سابقه تیم را تشکیل می دهند. با چنین ترکیبی مطمئنا تیم های بزرگ را به چالش خواهیم کشید.

 

او در خصوص اینکه به بازی هفته دوم فصل می رسد یا خیر، گفت: بعد از بازی مقابل گسترش تمریناتم را شروع کردم و تا کنون چند جلسه تمرین انجام داده ام. اگر آقای یزدی صلاح بداند، در چارچوب می ایستم و اگر نه، روی نیمکت می نشینم. برد و باخت در این بازی دست خدا است و ما فقط باید تلاشمان را بکنیم و با تمام وجود بجنگیم.

دیدگاه‌ها