کد خبر : 1542218 | 09 مرداد 1397 ساعت 12:16 | 5.5K بازدید | 0 دیدگاه

بازی با نفت مسجدسلیمان باید استارت بردهایمان باشد

گودرزی: با تلاش بیشتر، نظر تارتار را جلب می‌کنم

هافبک تیم پارس جنوبی جم ابراز امیدواری کرد با حضور هواداران بتوانند اولین 3 امتیاز فصل را مقابل نفت مسجدسلیمان به دست آورند.

شهرام گودرزی در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط پارس جنوبی عنوان کرد: شرایط خوبی داریم. بعد از بازی با فولاد تمرینات خود را به صورت مرتب و منظم دنبال کردیم و آماده مسابقه بعدی می شویم. ما در بازی با فولاد هرگز حقمان باخت نبود، چون خوب کار کردیم و اگر کمی خوش شانس بودیم و توپ هایمان گل می شد، می توانستیم با دست پر برگردیم. امیدوارم از این اتفاقات درس بگیریم و در آینده دیگر چنین اشتباه هایی نکنیم.


وی ادامه داد: شما دیدید که کادرفنی فولاد هم از بازی تیم ما تمجید کرده بود. الان شخصیت تیم ما به گونه ای است که می توانیم هر کار بزرگی در لیگ انجام دهیم و برای موفقیت نهایت تلاشمان را به کار خواهیم گرفت.

 


هافبک پارس جنوبی با اشاره به غیبتش در بازی اول مقابل فولاد گفت: من کمی دیر به تیم اضافه شدم و به همین خاطر با نظر کادرفنی باید بیشتر تلاش کنم. به نظر تارتار احترام می گذارم و سعی می کنم با رساندن خودم به شرایط تیم دوباره به ترکیب پارس جنوبی برگردم. البته در تیم ما موفقیت مهم است و اینکه چه کسی بازی می کند، چندان اهمیتی ندارد.


گودرزی درباره دیدار با نفت مسجدسلیمان بیان کرد: مطمئنا بازی سختی خواهیم داشت اما انشاالله این بازی استارت پیروزی هایمان باشد و بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم. در این بازی محکوم به 3 امتیاز هستیم و امیدوارم به این مهم برسیم.


وی افزود: بی تردید هواداران پرشور ما هم در این بازی استقبال خوبی انجام می دهند. با حمایت هواداران می توانیم بازی خوبی مقابل نفت مسجدسلیمان انجام دهیم و انشاالله اولین 3 امتیاز را به این هواداران خوب تقدیم کنیم.

دیدگاه‌ها