کد خبر : 1542312 | 09 مرداد 1397 ساعت 17:07 | 73.3K بازدید | 0 دیدگاه

فتحی: قیمت تیام بالاتر از 200 هزار دلار است

سرپرست استقلال می گوید قیمت رضایت نامه مهاجم سنگالی فصل گذشته این باشگاه بیشتر از 200 هزار دلار است.

فتحی: قیمت تیام بالاتر از 200 هزار دلار است

به گزارش "ورزش سه"، مامه تیام فصل گذشته یک سال و نیم با استقلال قرارداد امضا کرد اما در قرارداد این بازیکن آمده که او در پایان فصل می تواند با پرداخت 200 هزار دلار از جمع آبی ها جدا شود.


امیرحسین فتحی در پاسخ با این سوال که آیا تیام برای حضور در تیم شارجه امارات پول رضایت نامه اش را به استقلال داده است یا نه به ورزش سه گفت: او هنوز پولی به استقلال نداده است و به همین دلیل این بازیکن نتوانسته با باشگاه شارجه قرارداد خود را نهایی کند.


او ادامه داد: ما منتظر هستیم تیام به ایران بیاید تا یا به کارش در این تیم ادامه بدهد و یا اگر می خواهد برود باید رضایت نامه خود را پرداخت کند.


سرپرست باشگاه استقلال در پاسخ به این سوال که اگر تیام 200 هزار دلار بدهد می تواند از استقلال جدا شود یا نه هم گفت: اصلا چنین رقمی را قبول نمی کنیم. او همین الان می خواهد 200 هزار دلار را پرداخت کند ولی ما قبول نمی کنیم. مبلغ رضایت نامه تیام بسیار بالاتر از این حرف ها است.


فتحی در مورد بندی که در قرارداد تیام وجود دارد که در ازای پرداخت 200 هزار دلار می تواند از این تیم جدا شود هم گفت: مگر در قرارداد مجید حسینی بند 100 هزار دلاری برای جدایی وجود نداشت؟ ولی ما 600 هزار دلار از او پول گرفتیم. این ها حربه هایی است که ما در مورد تیام هم آن را اجرا می کنیم و مطمئن باشید تیام هم باید پول بیشتری به ما بدهد.

دیدگاه‌ها