کد خبر : 1542354 | 09 مرداد 1397 ساعت 20:14 | 10.9K بازدید | 0 دیدگاه

عباسعلی: همه کاروان ایران یک صدا می‌شویم

قهرمان کاراته بانوان آسیا می‌گوید برای سربلندی نام ایران در مسابقات اندونزی تمام توان خود را به کار می‌گیرند.

عباسعلی: همه کاروان ایران یک صدا می‌شویم

به گزارش "ورزش سه"، حمیده عباسعلی در حاشیه مراسم بدرقه کاروان اعزامی ایران به مسابقات آسیایی اندونزی عنوان کرد: مراسم امروز نسبت به سال‌های قبل خیلی با شکوه‌تر بود؛ ورزشکاران به کاروان اعزامی به مسابقات آسیایی انگیزه می‌دهند تا خوش بدرخشند.

 

او درباره انتخاب شعار «یک ملت، یک صدا» برای کاروان اعزامی ایران عنوان کرد: فکر می‌کنم این شعار نشان دهنده این است که دعای یک ملت، بدرقه راه تمام ورزشکاران عزیز است و ما هم قول می‌دهیم که همه یک صدا شویم تا واقعا آنطور که باید از ایرانمان دفاع کنیم.

 

کاراته‌کا بانوان ایران و قهرمان آسیا تصریح کرد: هیچ‌وقت قول کسب مدال نمی‌دهم ولی این قول را خواهم داد تا با تمام توان تلاش کنم که بهترین اتفاق برای خودم و کشورم بیافتد.

 

عباسعلی عنوان کرد: چهار سال قبل مدال طلا کسب کردم ولی امسال با توجه به اینکه رشته کاراته هم المپیکی شده، همه چیز تغییر کرده و ما تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم؛ دو هفته قبل هم از بازی‌های قهرمانی آسیا برگشتیم و من توانستم مدال طلا را در این بازی‌ها بگیرم؛ امیدوارم در این مسابقات، به ویژه کاراته‌کاهای عزیز، خوش بدرخشند و پرچم ایران را بالا ببرند.

 

او یادآور شد: همه ورزشکاران کاروان ایران تلاش می‌کنند تا بهترین اتفاق بیافتد؛ ما هم به حمایت‌های مسؤولان نیاز داریم و با توجه به مراسم امروز، انگیزه بیشتری برای ورزشکاران شد تا بتوانند بهترین اتفاق را رقم بزنند.

دیدگاه‌ها