کد خبر : 1542405 | 10 مرداد 1397 ساعت 06:57 | 36.8K بازدید | 0 دیدگاه

منچستریونایتد 2-1 رئال؛ پایان کابوس های مورینیو

منچستریونایتد در دیداری از سری رقابت های اینترنشنال چمپیونزکاپ موفق شد با نتیجه 2-1 رئال مادرید را شکست بدهد.

منچستریونایتد 2-1 رئال؛ پایان کابوس های مورینیو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان ژوزه مورینیو که در این رقابت ها نتایج ضعیفی کسب کرده بودند، در دیدار امروز عملکرد بهتری داشتند و توانستند با گل های الکسیس سانچس و آندر هررا به پیروزی برسند.

منچستریونایتد بازی را بهتر آغاز کرد و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که الکسیس سانچس با یک پاس دقیق، خوان ماتا را در موقعیت گلزنی قرار داد اما حضور به موقع کیکو کاسیا، مانع باز شدن دروازه رئال شد.

سه دقیقه بعد نوبت رئالی ها بود که اولین موقعیت جدی شان را روی دروازه منچستریونایتد ایجاد کنند اما کریم بنزما نتوانست ارسال اودریوسولا را تبدیل به گل کند.

حملات دو تیم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 18، منچستریونایتد به گل رسید. نفوذ عالی متیو دارمیان و پاس رو به عقب او برای الکسیس سانچس، با ضربه ستاره شیلیایی تبدیل به گل اول بازی شد.

 

1323715

 

بعد از این گل رئالی ها پیش کشیدند و یکی دو موقعیت خطرناک روی دروازه یونایتد ایجاد کردند اما این منچستریونایتد بود که در دقیقه 24 توانست به گل دوم برسد. روی ارسال خوب ماتا و ضربه سر الکسیس، این آندر هررا بود که در موقعیت گلزنی قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، کاسیا را مغلوب کرد.

 

1323716

 

رئالی ها که چیزی برای از دست دادن نداشتند، در دقایق پایانی نیمه اول پیش کشیدند و موقعیت های خوبی روی دروازه حریف ایجاد کردند تا اینکه در وقت های تلف شده نیمه اول به گل رسیدند. حرکت خوب تئو هرناندس از سمت چپ و ارسال او به مقابل دروازه یونایتد، با فرصت طلبی بنزما همراه شد و این مهاجم فرانسوی دروازه داوید دخیا را باز کرد تا نیمه اول با نتیجه 2-1 به پایان برسد.

 

1323718

 

در آغاز نیمه اول رئالی ها چهار تعویض داشتند و این تغییرات باعث شد تا کمی بر بازی مسلط شوند. در ادامه خولن لوپتگی در اواسط نیمه، 3 تعویض دیگر هم انجام داد اما علی رغم این تعییرات، تلاش رئالی ها برای رسیدن به گل تساوی ثمری نداشت.

حضور ایسکو و تونی کروس در زمین در دقایق پایانی، فشار حملات رئال را بیشتر کرد اما نتوانست به باز شدن قفل دروازه منچستریونایتد منجر شود و در نهایت بازی با برتری 2-1 منچستریونایتد به پایان رسید.

دیدگاه‌ها