کد خبر : 1542407 | 10 مرداد 1397 ساعت 08:30 | 49.9K بازدید | 0 دیدگاه

بارسلونا 2-4 آ اس رم: طوفان 8 دقیقه ای گرگ‌ها

آ.اس رم با طوفان 8 دقیقه ای که بازیکنانش به راه انداخت، موفق شد بارسلونا را در دیداری زیبا و هیجانی شکست دهد.

بارسلونا 2-4 آ اس رم: طوفان 8 دقیقه ای گرگ‌ها

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که تمرکز بر روی مالکوم، خرید جدید بارسا بود که از آ.اس رم هایجک شده بود، ستاره برزیلی 40 میلیون یورویی موفق شد اولین گلش را در این دیدار برای بارسا به ثمر برساند. او که در طول نقل و انتقالات، آماده پرواز به رم برای نهایی کردن انتقالش به این تیم بود، ناگهان با بارسا به توافق رسید و راهی بارسلونا شد و به جمع آبی اناری ها پیوست. اما او خیلی زود با تیمی که آن را دور زده بود روبرو شد.


در ابتدای بازی، رافینیا که اخیرا با پایان دوران قرضی اش در اینتر به بارسا برگشته، موفق شد گل اول تیمش را به ثمر برساند. برتری از آن بارسا بود ولی در دقیقه 35  بود که استفان ال شعراوی، موفق شد گل بارسا را جبران کرده و کار را به تساوی بکشاند. بازی تا پایان نیمه اول پایاپای پیش رفت.

 

1323721

 

 


اما در شروع نیمه دوم، این بارسا بود که تغییراتی در ترکیب خود ایجاد کرد و 6 بازیکن جوان و تازه نفس را راهی زمین کرد. در همین حین بود که آبی اناری ها توانستند توسط ستاره جدید خود به گل برتری برسند. مدافعان رم از مالکوم غیبت کردند و او روی تیر دوم، فضای خوبی پیدا کرده بود و توانست دروازه حریف را باز کند و دوباره تیمش را پیش بیندازد.

 

 

1323719

 


با پیش افتادن بارسا در همان ابتدای نیمه دوم، رم تلاش خود را برای به تساوی کشاندن بازی آغاز کرد. شاگردان دی فرانچسکو پس از انجام تعویض ها، جان تازه ای گرفتند و شرایط را به نفع خود رقم زدند. در نهایت تلاش‌های آنها در اواخر نیمه جواب داد و گرگ‌ها با راه انداختن طوفانی 8 دقیقه ای ، همه چیز را عوض کردند.

 

1323720

 

 


در ابتدا در دقیقه 78، الساندرو فلورنزی گل تساوی بخش را به ثمر رساند. اما طولی نکشید که کریستانته در دقیقه 83، با یک شوت زمینی رم را پیش انداخت و در نهایت در دقیقه 85 با اعلام پنالتی به نفع رم، دیگو پروتی گل چهارم را زد تا رم بار دیگر با نتیجه ای درخشان بارسا را شکست دهد.

 

 

1323722

 


آنها در چمپیونزلیگ امسال نیز با حذف بارسا به نیمه نهایی رسیدند و حالا در فاصله کمتر از چند ماه، بار دیگر خاطره شکست تلخ یک چهارم نهایی را برای آبی اناری ها زنده کردند.

دیدگاه‌ها