کد خبر : 1542433 | 10 مرداد 1397 ساعت 10:33 | 118.5K بازدید | 0 دیدگاه

قرارداد مرا هیچ کدام از بازیکنان لیگ ایران ندارند

صادقیان: فقط با پیشنهاد پرسپولیس برمی‌گردم

هافبک سابق پرسپولیس اکنون دومین فصل حضورش در فوتبال ترکیه را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است با عثمانلی بار دیگر به سوپرلیگ صعود کند.

صادقیان: فقط با پیشنهاد پرسپولیس برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، صادقیان کاملا از حواشی گذشته فاصله گرفته است و این را می‌توان از سکوت خبری و تمرکز کاملش روی تمرینات پیش فصل متوجه شد.

هافبکی که روزگاری استعداد برتر فوتبال ایران شناخته می‌شد، این روزها دومین فصل حضورش در عثمانلی را پشت سر می‌گذارد و امیدوار است بتواند به همراه این تیم به سوپرلیگ صعود کند.


او در خصوص آخرین وضعیت خود و اردوی پیش فصل و آماده سازی عثمانلی اینطور توضیح می‌دهد: شرایط تیم خوب است و سخت مشغول تمرین هستیم و آماده هستیم تا در فصل جدید بتوانیم مجددا به سوپرلیگ صعود کنیم. بازیکنان جدیدی به خدمت گرفتیم که تیم را تقویت کردند و مدعی اصلی صعود هستیم.


صادقیان که به نظر می‌رسید با توجه به نمایشش در فصل گذشته، این تیم را در دسته پایین‌تر همراهی نکند و راهی تیم دیگری شود، در پاسخ به این سوال که چرا در لیگ یک هم کنار عثمانلی اسپور مانده است گفت: دلیلش این است که قرارداد داشتم و نمی‌توانستم قراردادم را فسخ کنم. از سوپرلیگ ترکیه چند پیشنهاد داشتم و پیشنهاد خوبی هم از قره‌باغ داشتم ولی در نهایت مجبور شدم در عثمانلی بمانم. در حال حاضر هم به نظرم عثمانلی مدعی اصلی صعود به سوپر لیگ است.


وی درباره اینکه چرا در این شرایط ترجیح داده در ترکیه به کار ادامه دهد و به فوتبال ایران بازنگشته است نیز گفت: دو تیم لیگ برتری پیشنهادات خوبی به من دادند ولی همانطور که گفتم با عثمانلی قرارداد داشتم و در نهایت در این تیم ماندنی شدم. ضمن اینکه من به این زودی‌ها قصد بازگشت به لیگ ایران را ندارم، مگر اینکه پرسپولیس به من پیشنهاد دهد و تنها در این صورت به لیگ ایران برمی‌گردم.


صادقیان در مورد اینکه حضور در سطح دوم فوتبال ترکیه باعث کمتر دیده شدن او می‌شود و به نظر می‌رسد در این رابطه تصمیم اشتباهی مرتکب شده باشد، گفت: من فکر نمی‌کنم اینطور باشد. لیگ یک ترکیه سطح بالایی دارد و بازیکنان خوبی در آن حضور دارند. قراردادی که در حال حاضر با این تیم دارم را بعید می‌دانم هیچ بازیکنی در لیگ ایران داشته باشد و در کل فکر می‌کنم شرایط خوبی حاکم است.


وی در مورد علاقه تیم‌های ترکیه‌ای به بازیکنان ایرانی و پیوستن مجید حسینی و وحید امیری به ترابزون گفت: مدتی تیم‌های ترکیه‌ از بازیکنان ایرانی زده شده بودند و فصل گذشته من فکر می‌کنم نمایش خوبی که داشتم باعث شد کمی نظر آنها به بازیکنان ایرانی جلب شود. ترابزون هم تیم خوب، ریشه‌ای و پرطرفدار است و اگر وحید و مجید عملکرد خوبی داشته باشند شک نکنید بازیکنان ایرانی بیشتری در لیگ ترکیه خواهیم دید. ضمن اینکه برای هر دو بازیکن آرزوی موفقیت دارم.


هافبک عثمانلی در مورد اینکه چقدر احتمال دارد این دو بازیکن به سرنوشت امثال شهباززاده و طارمی در ترکیه دچار شوند گفت: هیچ چیزی مشخص نیست. لیگ ترکیه شرایطش به مراتب با لیگ ایران تفاوت دارد و از نظر فیزیکی و فنی سطح خیلی بالایی دارد و بازیکن باید بتواند به سرعت خودش را با شرایط جدید وفق دهد. به هر حال امیدوارم امیری و حسینی عملکرد خوبی در ترابزون داشته باشند.


وی با اشاره به نزدیکی به مسابقات جام ملت‌های آسیا و اینکه چقدر برای خود شانس حضور در تیم ملی متصور است گفت: من برایم خیلی جام جهانی مهم بود ولی متاسفانه در آستانه رقابت‌ها مصدوم شدم. فکر می‌کنم اگر مصدومیت بد موقع به سراغم نمی‌آمد دعوت شده بودم چرا که پیام‌هایی از اطراف برایم آمده بود و صحبت از دعوت شدنم مطرح بود.


صادقیان در پایان با اشاره به وضعیت پرسپولیس ضمن آرزوی موفقیت برای هواداران این تیم گفت: من اخبار پرسپولیس را دنبال می‌کنم. فکر می‌کنم با توجه به محرومیت در نیم فصل اول کار سختی دارد ولی اگر بتواند 50 درصد امتیازات لازم را کسب کند در نیم فصل دوم شرایط خوبی ایجاد می‌شود و می‌تواند بازهم قهرمان شود.

دیدگاه‌ها