کد خبر : 1542462 | 10 مرداد 1397 ساعت 13:02 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

هم تعداد مدال ها و هم مرغوبیت آنها بهتر دوره قبلی خواهد بود

سجادی: با اعزام تیم زیر 21 فوتبال مخالف نبودیم

سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی گفت: مجموع مدال ها نسبت به دوره قبل بهتر می شود و مرغوبیت آنها نیز وضع بهتری پیدا خواهد کرد.

سجادی: با اعزام تیم زیر 21 فوتبال مخالف نبودیم

به گزارش "ورزش سه"، نصرالله سجادی در نشست خبری خود در فاصله چند روز مانده تا شروع بازی های آسیایی 2018 درباره کاهش تعداد ورزشکاران زن نسبت به لیست اولیه اظهار داشت: آمار دقیق ما روز جمعه وقتی تمام کنترل ها در جاکارتا انجام شد، اعلام می کنیم. به هر حال ممکن است در این چند روز برخی ورزشکاران را زیاد و کم کنیم. اولین کاری که در اندونزی انجام می دهیم، ثبت نام تمامی اعضای کاروان است. به ازای این آمار از ما پول می گیرند. در رشته های تیروکمان، بدمینتون، بسکتبال 3 به 3، دوچرخه سواری، سوارکاری، شمشیربازی، کبدی، کاراته، کوراش، جوجیتسو، جودو، پنچاک سیلات، سامبو، ووشو، اسکواش، تنیس روی میز، تکواندو، دوومیدانی، قایقرانی، تیراندازی، تنیس و سنگنوردی ورزشکاران زن ایرانی شرکت می کنند.


وی درباره سابقه برخی رفتارهای ناهنجار از سوی افراد اعزامی در طول بازی های آسیایی عنوان کرد: ما در جلسه رودررویی با روسای فدراسیون ها داشتیم، به آنها تمام این مسائل را گرفتیم. همچنین در کارگاهی که با سرپرستان تیم ها داشتیم، این موضوع تاکید شده است.


سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی درباره اینکه چرا روسای فدراسیون های ورزشی در تیم سرپرستی حضور ندارند، تصریح کرد: روسای فدراسیون ها اکثرا به عنوان سرپرست تیم خود اعزام می شوند و سایرین هم باید کنار تیم خود باشند. آنها نمی توانند 2 کار را همزمان انجام دهند.


سجادی درباره پیش بینی تعداد مدال ها گفت: با همه فدراسیون ها جلسه داشتیم و پیش بینی تعداد مدال هم شده است اما قرار شده که اعلام نکنیم.


وی درباره اینکه برخی رشته ها هنوز لیست نهایی خود را اعلام نکردند، بیان داشت: همه فدراسیون ها اسامی نهایی را به ما اعلام کردند. شاید فقط در یکی، 2 رشته بتوانند در 2 روز آینده یک تغییر داشته باشند. شاید اگر این لیست رسانه ای نشده، به خاطر این است که تا آخرین لحظه حریفان تمرینی در اردوها باشند و این انگیزه حفظ شود.


سرپرست کاروان ایران در بازی های آسیایی در رابطه با پاداش به ورزشکاران گفت: ما پیش بینی کردیم که عید قربان و عید غدیر که در طول برگزاری این رقابت ها است، این پاداش ها را خیلی شکیل به ورزشکاران اهدا کنیم.


وی درباره تعداد بالای ورزشکاران با وجود مشکلات اقتصادی اظهار داشت: این موضوع که تصویب شده و قابل تغییر نیست. روی تک تک این رشته ها بحث صورت گرفته است.


سجادی در ادامه نیز تصریح کرد: مجموع مدال ها نسبت به دوره قبل بهتر می شود و مرغوبیت آنها نیز وضع بهتری پیدا خواهد کرد.

 

 وی همچنین در خصوص اینکه کمیته ملی المپیک با اعزام تیم زیر 21 فوتبال به بازی های آسیایی مخالفت داشته، بیان داشت: به هیچ وجه اینطور نبود. در آخرین جلسه ستاد عالی که مهدی تاج هم حضور داشت و گزارش داد، اعلام کرد که تیم زیر 21 سال اعزام می شود. هیچ کس هم مخالف نبود چون هدف اصلی صعود به المپیک 2020 است.


سجادی در پاسخ به این سوال "ورزش سه" درباره اینکه وزیر ورزش بارها اعلام کرده پیش بینی ما رتبه چهارمی بازی های آسیایی است، گفت: آقای سلطانی فر نظر خودش را گفته است. پیش بینی من این است که از رتبه چهارم به بعد خواهیم شد. البته ما سابقه دومی و سومی در بازی های آسیایی و 3 بار کسب عنوان چهارمی را هم داریم.


وی درباره اینکه در آستانه سفر دغدغه ای دارد یا خیر، افزود: اگر مدیری دغدغه نداشته باشد، مدیر نیست. ما هر هفته با کادر سرپرستی جلسه داشتیم و تمام مسائل را پیش بینی کردیم. برخی مسائل و مشکلات مربوط به میزبان است چون آنها در اختیار ما نیست. با کشور میزبان بحث های زیادی داشتیم و سعی کردیم تمامی دغدغه ها را رفع کنیم. خیلی موارد به اندونزی ایده دادیم چون خودشان خواستند. برخی کشورها مثل کره جنوبی بارها میزبانی های بزرگ داشته اند و نباید در آنها دغدغه ای داشته باشیم. اندونزی از سال 1962 میزبانی نداشته و فقط سال 2008 یک میزبانی در بازی های ساحلی داشته است. 5 رشته در حومه جاکارتا داریم؛ 7 رشته در پالمبانگ است و بقیه رشته ها در جاکارتا برگزار می شود.

دیدگاه‌ها