کد خبر : 1542505 | 10 مرداد 1397 ساعت 16:56 | 23.6K بازدید | 0 دیدگاه

دفاع تمام قد آقای خاص از سرمربی رئال

جولن لوپتگی چندی پیش و در شرایطی بسیار خاص هدایت رئال را پذیرفت.

دفاع تمام قد آقای خاص از سرمربی رئال

به گزارش "ورزش سه"، او در شرایطی که با فدراسیون فوتبال اسپانیا قرارداد داشت و در حال آماده کردن لاروخا برای جام جهانی بود، قبول کرد که سرمربی رئال شود و در پی آن، از سوی رئیس فدراسیون فوتبال اسپانیا اخراج شد. تصمیمی که مدافعان و مخالفان خاص خود را داشت.

بامداد امروز لوپتگی در اولین دیدار رسمی ای که هدایت رئال را بر عهده داشت، با نتیجه 2-1 مغلوب منچستریونایتد شد.

 

 

1323804

 

 

ژوزه مورینیو، سرمربی یونایتد که بین سال های 2010 تا 2013 نیز مربی رئال بود، پس از بازی گفت‌:« این رئال مادرید واقعی نبود. همچون یونایتد که اغلب بازیکنانش را در اختیار ندارد. سفید پوشان بازیکنی هم‌چون رافائل واران که قهرمان جهان شده است را در ترکیب خود نداشتند. اغلب بازیکنان این تیم از کاستیا (تیم دوم رئال) بودند. اکنون زمان سنجیدن یک تیم نیست.»

 

سرمربی منچستریونایتد به جدایی کریستیانو رونالدو اشاره کرد و گفت‌:« کاملا آشکار است که رئال دلش برای او تنگ خواهد شد. با این حال رئال مادرید از هر بازیکنی بزرگ‌تر است.»

 

مورینیو همچنین به تمجید و دفاع از جولن لوپتگی پرداخت و گفت:« برای او آرزوی موفقیت می‌کنم. از 21 سالگی او را می‌شناسم. او انسان و سرمربی بزرگی است.

 زمانی که من با رئال مادرید قرارداد امضا کردم، هنوز در اینتر حضور داشتم و توانستیم فاتح اروپا شویم. کار من غیرحرفه‌ای نبود و معتقدم کار لوپتگی هم غیر حرفه ای نبود.»

دیدگاه‌ها