کد خبر : 1542623 | 11 مرداد 1397 ساعت 11:47 | 79.9K بازدید | 0 دیدگاه

سیدجلال انگار تازه فوتبال را آغاز کرده 

برانکو :به نظر من حق وریا رفتن به جام جهانی بود ولی...

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم پرسپولیس معتقد است خط خوردن از لیست تیم ملی به سیدجلال حسینی انگیزه مضاعفی داده است.

برانکو :به نظر من حق وریا رفتن به جام جهانی بود ولی...

به گزارش "ورزش سه"، نزدیک یک ماه از جام جهانی و حذف تیم ملی ایران می گذرد اما این تورنمنت و اتفاق هایش همچنان موضوعی داغ در فوتبال ایران است. یکی از اتفاقات مهم پیش از جام جهانی، خط خوردن وریا غفوری و سیدجلال حسینی از لیست تیم ملی بود که واکنش های بسیاری را نیز به همراه داشت.

 

حال برانکو در مصاحبه با تی وی پلاس به این موضوع پرداخته است. او در پاسخ به سوالی راجع به سیدجلال حسینی گفت: من واقعا فقط می توانم به سیدجلال تبریک بگویم. آن چیز که حتمی است این است که سیدجلال فصل گذشته بهترین بازیکن ایران بود. خوشحالم که امیری انتخاب شد و واقعا استحقاقش را هم داشت. اما فکر میکنم برای این مقام سیدجلال هم این شایستگی را داشت. 

 

سرمربی پرسپولیس در ادامه به خط خوردن او از لیست تیم ملی پرداخت و اظهار داشت: بهترین دفاع انتخاب شد و این بهترین نمایانگر است که آیا می توانست در جام جهانی باشد یا خیر؟ حالا چرا در تیم ملی نبود، مسئله من نیست. نرفتن ایشان به جام جهانی یک انگیزه مضاعف داد. حتی یک تمرین را هم جا ننداخته و در هر 45 تمرین حاضر بوده. جوری تمرین می کند که انگار تازه فوتبال را شروع کرده.

 

برانکو ایوانکوویچ همچنین درباره خط خوردن وریا غفوری نیز صحبت هایی را مطرح کرد: این نظر سرمربی است که چه کسی را انتخاب کند یا نه. من مربی رقیب غفوری، ابراهیمی و حسینی هستم اما فکر میکنم وریا باید به جام جهانی می رفت، مثل سیدجلال. اما خب نمیخواهم دخالت کنم در کار سرمربی و ایشان تصمیم میگیرد چه کسی در تیم باشد و خودش پاسخگو خواهد بود.

دیدگاه‌ها