کد خبر : 1542637 | 11 مرداد 1397 ساعت 13:23 | 31.2K بازدید | 0 دیدگاه

پرونده افشین پیروانی در مرحله تحقیقات قرار دارد

اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

کمیته استیناف فدراسیون فوتبال آرای خود را درباره تعدادی از پرونده‌های مطروحه اعلام کرد.

اعلام آرای کمیته استیناف فدراسیون فوتبال

به گزارش ورزش سه و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، آرای صادره شده از سوی کمیته استیناف فدراسیون درباره تعدادی از پرونده های مطروحه، به شرح زیر اعلام شد:

 

* قربانعلی الماسخاله، رئیس هیئت فوتبال گیلان که براساس حکم کمیته اخلاق به دلیل حذف غیرقانونی تیم فوتسال عقاب لنگرود از شرکت در مسابقات لیگ دسته دو فوتسال به یک سال محرومیت از فعالیت رسمی در حوزه فوتبال محکوم ولیکن این محرومیت به مدت یکسال تعلیق شده بود، با اعتراض وی به کمیته استیناف پس از رسیدگی توسط این کمیته و بررسی موضوع با توجه به عدام احراز سوءنیت، نامبرده از تخلف مذکور تبرئه شد.

 

*شهاب زندی، بازیکن تیم ملوان بندرانزلی به دلیل اهانت به داور و سایر مسئولین به انجام رفتار غیروررشی در بازی مقابل شهرداری ماهشهر مورخ 13 اردیبهشت سال جاری از سوی کمیته انضباطی به دو جلسه محرومیت و پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم و این محکومیت در کمیته استیناف تایید شد.

 

*محکومیت علیرضا سلیمی، بازیکن تیم بادران به دو جلسه محرومیت و پرداخت جریمه نقدی از سوی کمیته انضباطی به لحاظ توهین و فحاشی به تماشاگران در تاریخ 15 فروردین ماه مقابل تیم مس رفسنجان توسط کمیته استنیاف تایید شد.

 

*حکم محکومیت بهرام حسن پور ، سرپرست تیم یاران ورزش اردبیل به سه جلسه محرومیت و پرداخت 5 میلیون ریال به دلیل فحاشی به داور در دیدار برابر پدیده مشهد که 16 اردیبهشت ماه برگزار شد، با طرح پرونده در این کمیته، حکم کمیته انضباطی تایید شد.

 

*حکم کمیته انضباطی در خصوص بابک مرادی، تیم ملوان بندرانزلی به محرومت 4 جلسه و پرداخت 10 میلیون ریال به لحاظ اعتراض به کمک داور و رفتار غیرورزشی، فحاشی و اهانت برابر تیم خونه به خونه بابل نیز توسط این کمیته تایید شد.

 

*پرونده افشین پیروانی در مرحله تحقیقات قرار دارد و با تکمیل این روند متعاقبا حکم مقتضی صادر و از طریق سایت رسمی فدراسیون اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها