کد خبر : 1542659 | 11 مرداد 1397 ساعت 14:20 | 242.1K بازدید | 0 دیدگاه

بعد از شجاعی و دژاگه

رضاییان، بمب آخر تراکتور می‌شود؟

مسئولان باشگاه تراکتورسازی در حال رایزنی با رامین رضاییان هستند تا این ستاره ملی‌پوش راهم به خدمت بگیرند.

رضاییان، بمب آخر تراکتور می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، مسئولان باشگاه تراکتورسازی شب گذشته همه طرفداران فوتبال را با  جذب اشکان دژاگه و مسعود شجاعی دو کاپیتان تیم ملی شگفت‌زده کردند. حضور شجاعی و دژاگه در تراکتور باعث خوشحالی و رضایت هواداران تراکتورسازی از عملکرد محمدرضا زنوزی مالک این باشگاه شده و حالا از اطرافیان زنوزی شنیده می‌شود که احتمالا رامین رضاییان نیز شاگرد جان توشاک شود.

 

مذاکرات زنوزی با رضاییان بعد از جام جهانی و حضور فوق العاده رامین در ترکیب تیم ملی شروع شد. تراکتوری‌ها برای پر کردن  جای خالی محمد ایرانپوریان، مدافع راست محبوب کی‌روش را در نظر گرفتندو زنوزی شخصا با رضاییان تماس گرفت و پیشنهادش را ارائه کرد. رضاییان در آن مقطع به زنوزی اعلام کرد که اولویتش حضور در اروپا است  و اگر این اتفاق نیفتاد مذاکراتش را با تراکتور آغاز می‌کند. حالابا گذشت حدود یکماه از آن اتفاق شنیده می‌شود مذاکرات دوطرف از سر گرفته شده است. 

 

طی روزهای گذشته زنوزی و رضاییان صحبت هایی انجام دادند و هیچ بعید نیست بعد از شجاعی و دژاگه سومین بمب پی در پی تراکتورسازی با رامین رضاییان ترکانده شود.

 

صادق درودگر مدیرعامل تراکتورسازی نیز از تایید یا تکذیب خبر جذب رضاییان خودداری می‌کند. او در این باره گفت: ما تا زمانی که با بازیکنان قرارداد نبندیم نامی از آنها نمی‌بریم. درباره رضاییان هم حرفی نمی زنیم. 

 

باید منتظر ماند و دید در این خصوص چه اتفاقاتی رخ می‌دهد و آیا تراکتوری‌ها می‌توانند رضاییان را جذب کنند یا خیر.

دیدگاه‌ها