کد خبر : 1542763 | 11 مرداد 1397 ساعت 20:37 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

سه گزینه نهایی هدایت تیم ملی کره جنوبی

فدراسیون فوتبال کره جنوبی اعلام کرد که فهرست نهایی هدایت تیم ملی این کشور به سه گزینه کاهش پیدا کرد.

سه گزینه نهایی هدایت تیم ملی کره جنوبی

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی کره جنوبی در رقابت های جام جهانی 2018 با دو شکست و یک پیروزی مقابل آلمان، از دور رقابت ها کنار رفت و این مسئله به اخراج شین تائه یونگ، سرمربی این تیم، انجامید.

اکنون فدراسیون فوتبال کره جنوبی به دنبال پیدا کردن جانشینی برای اوست. پیش ازاین اعلام شده که 10 مربی به عنوان کاندیداهای هدایت کره مطرح هستند اما اکنون فدراسیون فوتبال این کشور اعلام کرد که لیست گزینه های جانشین شین تائه یونگ به سه نفر کاهش پیدا کرد؛ هرچند نام این گزینه ها اعلام نشد.

 

 

1238584

 

در بیانیه این فدراسیون آمده است:" دشوار است که نام سرمربی جدید این هفته اعلام شود اما ممکن است در ابتدای هفته آینده این اتفاق رخ بدهد. موضع اساسی ما این است که بدون اینکه تحت تاثیر بودجه قرار بگیریم، یک مربی بزرگ به خدمت بگیریم."

گفته می شود کیم پان گون، رئیس فدراسیون فوتبال کره جنوبی، ماه گذشته 9 روز به کشورهای مختلف سفر کرد تا با گزینه های مورد نظر این فدراسیون مذاکره کند.

از  وحید هلیلهوژیچ، سرمربی سابق ژاپن و الجزایر، یورگن کلینزمن، سرمربی سابق آلمان و آمریکا، کارلوس کی روش، سرمربی ایران، زلاتکو دالیچ، سرمربی کرواسی و خوان کارلوس اوسوریو، سرمربی مکزیک در جام جهانی، به عنوان گزینه های مورد نظر فدراسیون فوتبال کره نام برده می شود.

دیدگاه‌ها