کد خبر : 1542790 | 11 مرداد 1397 ساعت 22:55 | 11.4K بازدید | 0 دیدگاه

نمازی: فلسفه بازی ذوب آهن متفاوت از گذشته است

سرمربی ذوب آهن می گوید این تیم شانس های بیشتری برای کسب برد برابر استقلال داشته است.

نمازی: فلسفه بازی ذوب آهن متفاوت از گذشته است

به گزارش "ورزش سه"، امید نمازی سرمربی ذوب آهن بعد از دیدار با استقلال گفت: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. فکر می کنم روی دو اشتباه انفرادی گل های بدی خوردیم و سپس با کارت قرمز کار ما سخت شد. ما عقب نشینی کردیم و توپ بیشتر دست استقلال بود. باید از بازیکنانم راضی باشم زیرا در مالکیت توپ و خلق موقعیت خوب عمل کردیم. همانگونه که آقای شفر گفتند هر دو تیم می توانستند برنده بازی باشند اما ما شانس های بیشتری داشتیم. اگر دقت بیشتری در ضربات آخر داشتیم، می توانستیم برنده باشیم. به آقای شفر تبریک می گویم و مطمئنا این تیم در ادامه فصل مدعی خواهد بود.


سرمربی ذوبی ها در واکنش به تغییرات این در فصل جدید اضافه کرد: سبک فوتبال ما با فصل گذشته متفاوت است و تغییراتی در فلسفه فوتبال خود داشتیم و بازیکنانی نزدیک به این فلسفه جذب کردیم. با رفتن تبریزی به دنبال یک جانشین هستیم. در خط دفاع نیز بازیکن کم داریم و به دنبال جذب بازیکن هستیم. بازیکنان جوانی نیز داریم که پشت خط ایستادند و منتظر هستیم به ما اضافه شوند و به تیم کمک کنند.


وی در پایان درباره وضعیت بازیکن مصدوم این تیم تشریح کرد: حبیب زاده متاسفانه وضعیت خوبی نداشت و امیدوارم زودتر به جمع ما اضافه شود.

دیدگاه‌ها