کد خبر : 1542800 | 11 مرداد 1397 ساعت 23:18 | 15K بازدید | 0 دیدگاه

روز پرکار داوران در روز اول هفته دوم

4 اخراج و 12 کارت زرد در 4 بازی (عکس)

در 4 بازی روز اول از هفته دوم شاهد روز پرکار داوران بودیم.

به گزارش "ورزش سه"، دیدارهای روز اول از هفته دوم لیگ برتر امشب برگزار شد و تیم های پارس جنوبی جم، پیکان و پدیده مقابل حریفان خود به برتری رسیدند و دیدار تماشایی ذوب آهن و استقلال با تساوی 2 بر 2 همراه شد. امشب شاهد بازی های پر برخوردی بودیم به طوریکه 4 اخراجی و 12 کارت زرد حاصل کار داوران این دیدارها بود.


دکتر حیدری و تجویز 2 کارت قرمز


بازی زیبای هفته بین تیم های ذوب آهن و استقلال برگزار شد و در کنار 4 گل زیبایی که شاهد بودیم، 2 بازیکن اخراجی نیز حاصل کار داور در این دیدار پر برخورد بود. بیژن حیدری که قضاوت این بازی سخت را بر عهده داشت، رضا حبیب زاده، محمد نژادمهدی و وحید محمدزاده را با کارت زرد خود جریمه کرد. اما محمدزاده که در دقیقه 59 اولین اخطار خود را از داور بازی دریافت کرده بود، در دقیقه 74 نیز با دریافت کارت زرد دوم از زمین بازی اخراج شد.

 


در بین استقلالی ها نیز فرشاد محمدی مهر، آرمین سهرابیان و اللهیار صیادمنش بازیکنانی بودند که از داور کارت زرد گرفتند. محمد دانشگر نیز در دقایق 10 و 91 با دریافت 2 کارت زرد از زمین بازی اخراج شد و بازی بعدی تیمش را از دست داد.

 

 

(عکس ها از امیرحسین خیرخواه)


شاهو اصلانی 2 کارت قرمز داد و تعویض شد


دیدار تیم های استقلال خوزستان و پدیده دو بازیکن اخراجی را به خود دید. محمد قنبری مدافع پدیده با دریافت دو کارت زرد در نیمه اول از زمین بازی اخراج شد. وحید نامداری بازیکن جوان استقلال خوزستان نیز با دریافت 2 کارت زرد به جمع اخراجی های هفته پیوست.


جالب اینکه شاهو اصلانی داور این بازی بعد از اخراج دو بازیکن از تیم های استقلال خوزستان و پدیده دچار گرفتگی عضلات پای چپ شد و در دقیقه 82 جای خود را به جواد محمدی داور چهارم این بازی داد.


در دیگر دیدارهای امشب نیز شاهد 7 اخطار بودیم. در بازی پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان رضا عادل به احمد گوهری از پارس جم و میلاد خدایی اصل و علیرضا علیزاده از نفت مسجد سلیمان کارت زرد داد. سید وحید کاظمی داور بازی پیکان و سایپا هم با دادن کارت زرد به فراز امامعلی از پیکان و روزبه شاه علیدوست، حامد فلاح زاده و مهدی ترابی از سایپا، 4 اخطار را ثبت کرد.

دیدگاه‌ها