کد خبر : 1542863 | 12 مرداد 1397 ساعت 08:29 | 22.3K بازدید | 0 دیدگاه

مانوئل نویر سکوت خود را درباره‌ی اوزیل شکست

نویر: بازیکن تیم ملی آلمان باید میهن‌پرست باشد

مانوئل نویر، کاپیتان تیم ملی آلمان و باشگاه بایرن مونیخ، سرانجام سکوت خود را درباره‌ی تصمیم هم‌تیمی سابقش مسوت اوزیل برای ترک تیم ملی و وارد کردن اتهام نژادپرستی به فدراسیون فوتبال آلمان، شکست.

نویر: بازیکن تیم ملی آلمان باید میهن‌پرست باشد

به گزارش "ورزش سه"، نویر در جریان آخرین اردوی پیش‌فصل بایرن مونیخ در تگرن‌زی ایالت باواریا، با رسانه‌ها صحبت کرد. نویر گفت:" این موضوع بعد از حذف آلمان از جام جهانی، طبیعتاً خیلی سخت بود". 


نویر درباره‌ی تصمیم مسوت اوزیل برای ترک تیم ملی آلمان گفت:" این تصمیمی است که هر بازیکنی باید خودش بگیرد. هر کس باید دلایل خودش را پیدا کند و اوزیل این کار را کرده است. البته ما تصمیم او را می‌پذیریم". 


نویر تاکید کرد که اوزیل در تیم ملی آلمان هرگز با نژادپرستی مواجه نشده است و گفت:" سعی ما همیشه این بوده که تک‌تک بازیکنها در تیم جذب و ادغام شوند. ما همیشه برای هم‌تیمی‌هایمان هر کاری که در توان‌مان بوده کرده‌ایم تا همه‌ی بازیکنان تیم با شادی و احساس خوب در مسابقات به میدان بروند". 


نویر سپس به موضوع آینده‌ی تیم ملی آلمان پرداخت، تیمی که برای "شروع دوباره" یا به قول آلمانی‌ها نوی‌اشتارت آماده می‌شود. نویر گفت فدراسیون فوتبال آلمان باید مانشافت را با توجه به این بسازد که بازیکنانی که در تیم ملی بازی می‌کنند، میهن‌پرست باشند. 


نویر گفت:" وظیفه‌ی مسئولین فدراسیون فوتبال این است که ساختار تیم را نوسازی کرده و برای مانشافت سیمایی جدید بسازند. فدراسیون باید بازیکنانی را به تیم ملی دعوت کند که واقعاً به بازی برای تیم ملی آلمان افتخار می‌کنند و برای بازی در تیم ملی کشورشان حاضرند از همه چیز بگذرند. به این ترتیب می‌توانیم دوباره در مسیر موفقیت قرار بگیریم".


نویر به این اشاره کرد که ممکن است تغییرات بزرگی در راه باشد. حرفهای قبلی سرمربی مانشافت، یواخیم لو هم این احتمال را تقویت کرده بود.


نویر گفت:" من معتقدم هم تیم ملی و هم فدراسیون فوتبال تغییرات زیادی خواهند کرد. اول باید صبر کنیم و ببینیم این شروع تازه، چه خواهد بود و چه شکل و شمایلی خواهد داشت. واقعیت این است که بعضی چیزها باید تغییر کند. ما در تیم ملی هدفهای بزرگی داریم و طبیعی است که بخواهیم با سیمایی جدید خودمان را به دنیا معرفی کنیم".

دیدگاه‌ها