کد خبر : 1543109 | 12 مرداد 1397 ساعت 22:42 | 19.9K بازدید | 0 دیدگاه

با مصدومیت کمال تغییر تاکتیک دادیم

نعمتی: امیدوارم در قهرمانی هت‌تریک کنیم

هافبک تیم پرسپولیس ابراز امیدواری کرد تیمش در لیگ هجدهم هم قهرمان شود و در لیگ قهرمانان به فینال برسد.

نعمتی: امیدوارم در قهرمانی هت‌تریک کنیم

به گزارش "ورزش‌سه"، سیامک نعمتی بعد از برد پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان عنوان کرد: خدا را شکر امروز یکی از روزهای خوب پرسپولیس بود و در این مدت که من به این تیم آمدم فکر می کنم این یکی از بهترین بازی هایم بود ولی متاسفانه با مصدومیت کمال مجبور شدیم تاکتیک مان را تغییر بدهیم اما شیوه بازی مان همان چیزی بود که در از ابتدا آغاز کرده بودیم و توانستیم با گل های خوب بازی را با پیروزی پایان بدهیم.


وی درباره عملکرد خوب خودش در دو بازی گذشته بیان کرد: عملکرد من حاصل تلاش و زحمات همه بچه های تیم است و ابتدای فصل گفتم که تیم ما هفته به هفته شرایط بدنی خودش را به دست می آورد و اکنون شرایطمان خیلی خوب است و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.


هافبک پرسپولیس با اشاره به جدایی برخی بازیکنان تاکید کرد: بازیکنان خوبی را از دست دادیم ولی پرسپولیس، پرسپولیس است و همین روند را ادامه می دهیم و امیدواریم که در قهرمانی هت تریک کنیم و انشاالله در آسیا بتوانیم نتیجه بگیریم.


نعمتی درباره موقعیت هایی که پرسپولیس از دست می دهد گفت: ضربه به سمت دروازه خیلی کار می کنیم و امیدواریم که از این هفته بیشتر کار کنیم و گل های بیشتری بزنیم.


وی درباره توانایی اش برای بازی در چند پست افزود: من هم فوروارد بازی کنم و هم هافبک برای من فرق نمی کند و مهم این است که تیم بتواند شرایط خودش را داشته باشد و به برتری برسد.
نعمتی درباره دیدار با الدحیل نیز گفت: ان شاالله بتوانیم آنجا نتیجه خوبی کسب کنیم تا در بازی برگشت آنها را در خانه شکست بدهیم.

دیدگاه‌ها