کد خبر : 1543160 | 13 مرداد 1397 ساعت 10:13 | 16.8K بازدید | 0 دیدگاه

سرخیو راموس، دست راست خولن لوپتگی

سیزده سال از خرید قمار بزرگ رئال در خرید سرخیو راموس گذشته و با عبور این سال‌ها، می‌توان خرید او را بسیار موفق ارزیابی کرد.

سرخیو راموس، دست راست خولن لوپتگی

به گزارش "ورزش سه"، راموس در 19 سالگی و در دوره اول پرز خریداری شد و رئال رقم 27 میلیون یورو برایش پرداخت کرد که به خوبی پاسخش را گرفت. در طول این سال‌ها، راموس از یک مدافع راست به وسط خط دفاعی آمد و سریعا به رهبر رئالی ها، هم در داخل و هم در خارج از زمین تبدیل شد. او بازوبند کاپیتانی را دریافت کرد و از آن موقع، 4 قهرمانی در 5 سال چمپیونزلیگ به دست آورد. او در هر دو فینال مقابل اتلتیکومادرید در لیسبون و میلان موفق به گلزنی شد و تیمش را به قهرمانی نزدیک کرد.


دیدار اول، گل معجزه آسای او در وقت‌های تلف شده بود که باعث شد بازی به وقت های اضافه کشیده شود و رئال 4-1 پیروز میدان شود. از آن موقع به بعد، راموس شرایطی متفاوت را تجربه می‌کند و باید بار سنگینی به دوش بکشد. از زمان جدایی ایکر کاسیاس در سال 2015، شرایط برای او باز هم سنگین تر شد و حالا با جدایی رونالدو، یک بار جدیدی بر دوش او خواهد بود

 

 

1324441

 


او چهره شاخص رئال در رختکن است که صحبت‌هایش، حرف آخر برای بازیکنان است. غیبت رونالدو به راموس اجازه می‌دهد که تسلط بیشتری داشته باشد و به نظر این اتفاق از تور پیش فصل شروع شده است. حالا با حضور خولن لوپتگی که تجربه همکاری با راموس در تیم ملی اسپانیا را دارد، او به دست راست سرمربی اسپانیایی تبدیل شده است.


در طول جام جهانی، تنها چند بازیکن بودند که از ادامه حضور لوپتگی اخراج شده حمایت کردند و سرخیو راموس یکی از آنها بود. حال که او به تازگی به تمرینات تیمش در میامی آمریکا اضافه شده، نقش پررنگ تری نسبت به تمامی فصول گذشته بر دوش خواهد داشت.

 

دیدگاه‌ها