کد خبر : 1543221 | 13 مرداد 1397 ساعت 12:03 | 6.4K بازدید | 0 دیدگاه

بازی مهاجم پیکان با دست آتل بندی شده

مومنی؛ در انتظار روزهای بهتر

مهاجم پیکان در این فصل از رقابت ها هنوز نتوانسته جایگاه ثابتی که در این تیم داشت را به دست بیاورد هرچند هنوز در برنامه های جلالی جای دارد.

مومنی؛ در انتظار روزهای بهتر

به گزارش" ورزش سه" مهدی مومنی فصل گذشته یکی از بازیکنان اصلی خط تهاجمی پیکان بود و توانست در 26 بازی که برای این تیم انجام داد سه گل و سه پاس گل را در کارنامه اش به ثبت برساند. وینگر راست قائمشهری و 180 سانتیمتری پیکان دراین فصل اما به دلیل آسیب دیدگی که در تمرینات پیش فصل برایش به وجود آمد جایگاهش را در ترکیب اصلی تیم در دوبازی اصلی از دست داد. این مهاجم 32 ساله و قدرتی که تجربه زیادی از حضور در لیگ برتر دارد در تمرینات پیش فصل پیکان دستش با بدشانسی شکست و بخشی از تمرینات مهم آماده سازی تیمش را از دست داد با این حال او با قدرت بدنی بالا و تلاش زیاد توانست به تیم برگشته و در دوبازی ابتدای فصل هرچند کم برای این تیم به میدان رفت. او در هر دوبازی برابر استقلال و سایپا به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت درحالی که هنوز مجبور است با آتل سبکی به دستش بسته شده است بازی کند.


مومنی با وجود این آسیب دیدگی در بازی دوم عملکرد بهتری از بازی اول باشد هرچند یک فرصت خوب گلزنی را که روی پاس مهدی شیری به دست آمد را از دست داد. با این وجود روند حضور این مهاجم در ترکیب پیکان نشان می دهد که امسال نیز می تواند سال خوبی برای او باشد چرا که با توجه به سبک بازی او به نظر می رسد کادرفنی این تیم نیز حساب ویژه ای روی مومنی باز کرده باشد.


مومنی همانطور که گفته شد یک مهاجم قدرتی و فیزیکی است که می تواند با قدرت تخریبی و سرزنی خودش فشار زیادی را روی مدافعان حریف آورده و بازیکنی در خدمت ساختار تاکتیکی تیم باشد. او در هشت سال حضورش در لیگ برتر در تیم های مختلفی چون فولاد خوزستان، استقلال خوزستان، صبای قم، استقلال تهران، نفت تهران و پیکان را در کارنامه اش دارد. او در 177 بازی که در لیگ برتر انجام داده 20 گل زده و 23 پاس گل هم به همبازیانش داده است. بی شک با بازگشت مومنی به ترکیب خط حمله پیکان و با حضور بازیکنانی با قدرت بدنی و فیزیک قوی و توان سرزنی و دوندگی این خط به ایده آل های تاکتیکی و فنی جلالی نزدیکتر خواهد شد.

دیدگاه‌ها