کد خبر : 1543222 | 13 مرداد 1397 ساعت 12:16 | 11.1K بازدید | 0 دیدگاه

ستاره‌ی آلمانی نگران همبازی‌شدن با محرز نیست

سانه: ریاض محرز برایم تهدید نیست

لروی سانه معتقد است ورود ریاض محرز به منچسترسیتی برای او تهدید به حساب نمی‌آید.

سانه: ریاض محرز برایم تهدید نیست

به گزارش "ورزش سه"، لروی سانه‌ی 22ساله فصل گذشته در منچسترسیتی درخشید و در قهرمانی سیتی در لیگ برتر نقش مهمی بازی کرد. اما سانه حالا با وینگر قدرتمندی مواجه است که به سیتی اضافه شده و در فصل آینده رقیب او خواهد بود.


سانه با اینکه فصل گذشته به عنوان بهترین بازیکن جوان لیگ برتر انگلیس انتخاب شد ولی از سوی یواخیم لو به تیم ملی آلمان دعوت نشده و نتوانست در جام جهانی روسیه حاضر باشد.


سانه در گفتگو با روزنامه‌ی دیلی‌میرر درباره‌ی پیوستن ریاض محرز به سیتی و تهدیدی که او در فصل پیش رو با آن مواجه خواهد شد گفت:" از این اتفاق خیلی خوشحالم. من رقابت را دوست دارم. ریاض محرز، شخصیت خوبی دارد. اولین بار که اینجا با او دیدار کردم مرد خیلی خوب و خوش‌برخوردی بود. او یک فوتبالیست باکلاس است. همه‌ی کسانی که بازی‌های او را در لستر دیده‌اند می‌دانند که چرا از آمدن محرز به سیتی خوشحالم".


با اینکه سیتی فصل گذشته با کسب 100 امتیاز رکورد لیگ برتر جزیره را شکست، سانه معتقد است که او و هم‌تیمی‌هایش در فصل پیش رو هدف خود را کسب نتیجه‌ای بهتر از فصل پیش می‌دانند. سانه گفت:" بله، ما قدم به قدم پیشرفت می‌کنیم و به شرایط مورد نظرمان نزدیک‌تر می‌شویم. دلیلی وجود ندارد که نتوانیم حتی بهتر از فصل قبل کار کنیم".

دیدگاه‌ها