کد خبر : 1543357 | 13 مرداد 1397 ساعت 21:30 | 146.9K بازدید | 0 دیدگاه

شارلروا با درخشش ایرانی‌ها ۳ امتیاز گرفت؛

گل‌های کاوه و سانتر قلی‌زاده برای اولین برد

شارلروا بلژیک با درخشش بازیکنان ایرانی خود موفق به کسب نخستین پیروزی فصل برابر اوپن شد.

گل‌های کاوه و سانتر قلی‌زاده برای اولین برد

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب مسابقات هفته دوم ژوپیر لیگ بلژیک تیم شارلروا در حضور ثابت علی قلی‌زاده به‌عنوان وینگر راست و کاوه رضایی در راس حمله، از ساعت ۲۰:۳۰ امشب در ورزشگاه کرویگ مقابل اوپن قرار گرفت.
 
اوپن با گل به خودی خاویر مارتوس در دقیقه ۱۰ پیش افتاد ولی در دقیقه ۲۴ روی ارسال هندریکس از روری کرنر گل تساوی شارلروا به ثمر رسید.

 

کاوه رضایی که با رفع مصدومیت و برخلاف هفته اول از ابتدا در ترکیب شارلروا قرار گرفته بود، در دقیقه ۳۳ موفق شد نخستین گل فصل خود را بزند و سانتر بیرون پا و تماشایی علی قلی‌زاده را با ضربه سر تبدیل به گل کند تا مثل سال گذشته نمایش موثری در بازی برای شارلروا ارائه دهد.

 

1324669

 

 

در دقیقه ۸۰ قلی‌زاده نفوذ سریعی از سمت راست زمین داشت و پاس در عرضی داد که توپ به آمارا بیبی رسید و در ادامه شوت او را جرمی پربت با ضربه بغل پا تبدیل به گل کرد.

 

قلی‌زاده بعد از پاس گل دوم و تاثیرگذاری روی سومین گل شارلروا در دقیقه ۸۱ جای خود را به رومان گرانژ داد که این بازیکن تعویضی هم کمتر از دو دقیقه پس از ورود به زمین موثر ظاهر شد و سانتر دقیقی به مقابل محوطه ۶ قدم انجام داد که کاوه رضایی بعد از مهار توپ و ضربه فنی پای چپ گل چهارم تیمش را به ثمر رساند.

 

1324670

 

کاوه رضایی سومین تعویضی شارلروا بود که در دقیقه ۸۹ جای خود را به کریس بدیا داد و در نهایت این تیم موفق شد در این دیدار خارج از خانه باخت هفته اول برابر آنتورپ را جبران کند و به پیروزی پُر گل ۴ بر یک دست یابد.

رضایی فصل گذشته در نخستین سال لژیونر شدن، ۱۶ گل برای شارلروا به ثمر رساند و جزو برترین گلزنان ژوپیر لیگ بلژیک بود که امشب هم در نخستین حضور ثابت خود توانست دو گل بزند.

 

قلی‌زاده هم که در دیدار قبل عملکرد خوبی داشت، امشب تاثیرگذار ظاهر شد و پاس گل داد، اما امید نورافکن دیگر بازیکن ایرانی شارلروا به دلیل آسیب دیدگی نتوانست در این مسابقه به میدان برود.

دیدگاه‌ها