کد خبر : 1543405 | 14 مرداد 1397 ساعت 09:46 | 27.9K بازدید | 0 دیدگاه

گیمر عربستانی، فاتح جام جهانی بازی‌های کامپیوتری

250هزار دلار جایزه‌ی قهرمان جام جهانی فیفا 18

مسعود الدوساری عربستانی با لقب ام‌اس دوساری قهرمان رقابتهای جهانی بازی کامپیوتری فیفا 18 شد.

250هزار دلار جایزه‌ی قهرمان جام جهانی فیفا 18

به گزارش ورزش سه، رقابتهای جهانی بازی کامپیوتری فوتبال فیفا 18 که با عنوان جام جهانی الکترونیک یا FIFA eWORLD CUP برگزار می‌شد با قهرمانی یک شرکت‌کننده‌ی 18ساله از عربستان سعودی به پایان رسید.


الدوساری 18ساله در فینال جام جهانی الکترونیک که در لندن برگزار می‌شد در دیدار با استفان پینای بلژیکی از تیم آیندهوون با نتیجه‌ی 4-0 به پیروزی رسید تا عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد.


این جوان عربستانی که در تیم بازی‌های کامپیوتری روگ عضویت دارد با کسب عنوان بهترین بازیکن فیفا18 دنیا 250هزار دلار جایزه‌ی مالی را به خود اختصاص داد تا رکورد جوایز مالی بدست آمده در رقابتهای بازی‌های کامپیوتری را بشکند.


مسابقه‌ی فینال در کنسول‌های مختلف برگزار شد. در رقابت پلی‌استیشن4، دوساری موفق شد پینا را 2-0 شکست دهد.


او در رقابت با کنسول ایکس‌باکس هم با همین نتیجه به پیروزی رسید تا جام قهرمانی را بالای سر ببرد. پینا در طول فینال قادر به هماوردی با دوساری نبود و ام‌اس‌دوساری حاکم بلامنازع بازی‌ها بود. با ایحال پینای بلژیکی هم با کسب مقام دوم رقابتها جایزه‌ای 50هزار دلاری بدست آورد.


دوساری در مرحله‌ی نیمه‌نهایی بر کورت فنک از مالت پیروز شده بود و پینا در نیمه‌نهایی مارکوس یورگنسن دانمارکی از تیم منچسترسیتی را شکست داده بود.

دیدگاه‌ها