کد خبر : 1543413 | 14 مرداد 1397 ساعت 10:57 | 24.4K بازدید | 1 دیدگاه

مهم این است که الدحیل 11 نفره به مصاف ما می‌آید

منشا: گلزنی شغل من است و باید در آن موفق باشم

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس مدعی است نیمکت نشینی‌اش چندان طولانی نخواهد بود و کاری خواهد کرد که دوباره به بازیکن محبوب برانکو تبدیل شود.

منشا: گلزنی شغل من است و باید در آن موفق باشم

به گزارش "ورزش سه"، منشا هیجان‌انگیزترین خرید فصل گذشته پرسپولیس لقب گرفت و قرار بود مثلث ترسناک تهاجمی این تیم در کنار مهدی طارمی و علی علیپور را تشکیل دهد.

روزهای اول هم برای او به بهترین شکل ممکن پیش رفت و با گلزنی در لیگ قهرمانان مقابل الاهلی عربستان خودنمایی کرد؛ ولی در ادامه رفته رفته جایگاه ثابت خود را با توجه به عملکرد ضعیفش از دست داد و به یک نیمکت نشین صرف تبدیل شد.

منشا در فصل جدید و در اردوی آماده سازی یکی از نفرات آماده و باانگیزه تیم لقب گرفت. هرچند ابتدای فصل را با نیمکت نشینی دوباره آغاز کرده اما با اطمینان کامل از بازگشت به ترکیب خبر می‌دهد.


پرسپولیس شش امتیازی شد و یک نمایش موفق مقابل فولاد داشتی.


این یک هدف بزرگ برای ماست که بتوانیم نتایج هفته های ابتدایی را به نفع خودمان تمام کنیم. مطمئنا پیروزی در بازی‌های خانگی در اولویت ما قرار دارد و یک نمایش خوب مقابل فولاد داشتیم. آنها در فصل گذشته در اهواز شرایط سختی برای ما شکل دادند اما خوشحالم که طی دو بازی اخیر برابر آنها گل زده‌ام. من همیشه برای گلزنی آماده‌ام و این شغل من است. هیچ کس نمی‌خواهد در شغل خود ناموفق باشد و من نیز با این انگیزه تمرینات را دنبال می‌کنم و امیدوارم این روند ادامه داشته باشد.


با این حال طی فصل گذشته شرایط آنطور که باید برای تو پیش نرفت. حتی اوضاع به قدری سخت شد که هفته‌های پایانی را با نیمکت نشینی خاتمه دادی.


هر تیم 11 بازیکن در زمین دارد. ما فصل گذشته تیم خوبی داشتیم. همانطور که اکنون هم داریم. در پرسپولیس تو نمی‌توانی بگویی برتر از دیگری هستی و اینجا شاید تدارکات ما هم در تلاش باشد بهتر از دیگر تیم‌ها کار کند تا شاید جایگاه خود را از دست ندهد! باید همیشه بهترین باشی و این بعضی اوقات برخلاف انتظارت پیش می‌رود. من اما همیشه تلاش می‌کنم و در فصل جدید تلاش بیشتری خواهم کرد تا فرصت بیشتری نصیب خودم کنم.


علت این عملکرد پرنوسان چیست؟ زمانی که در پیکان بودی یک مهاجم خطرناک و گلزن و غیرقابل پیش بینی نشان می‌دادی.


من متوجه سوال نشدم. اینکه انتظار گلزنی در هر بازی را داشته باشید کمی دور از ذهن و باورنکردنی است. من اما این هدف را همیشه دارم. در پرسپولیس شرایط کمی سخت‌تر است. من در پیکان هم در تک تک بازی‌ها گل نزدم و یک روز شاید فوق العاده‌تر بودم و روز دیگر روز آرامی داشتم. این به خیلی چیزها نیاز دارد که همیشه روند یکسانی را داشته باشید. من همیشه هم نمی‌توانم به خودم فکر کنم و اینکه روند تیمی شرایط مناسبی دارد و به نتیجه می‌رسیم شاید بهترین اتفاق ممکن برای همه باشد و این یک هدف کلی برای همه ماست که تیم موفق باشد.

 


اما زمانی که در پیکان بودی وعده دادی که در پرسپولیس به بهترین آمار می‌رسی و گلزنی در این تیم راحت‌تر است.


هنوز هم این ادعا را دارم. وقتی در تیمی که فاز تهاجمی قدرتمندی دارد و موقعیت‌های بیشتری روی دروازه خلق می‌شود مطمئنا شانس بیشتری برای گلزنی خواهی داشت. می‌توانیم این مساله را در همین هفته و با بررسی تعداد حملات دیگر تیم‌ها بررسی کنیم. چه تیمی بیشتر از پرسپولیس ایجاد فرصت روی دروازه داشت؟ این روند در بیشتر بازی‌ها وجود دارد و باب میل مهاجم تیم است که در جایی حضور داشته باشد که شانس گلزنی بیشتری نصیبش خواهد شد. من برای دستیابی دوباره به جایگاه ثابت خواهم جنگید. خوشحالم که در بازی فولاد توانستم گل بزنم و به بهترین شکل به هدفم رسیدم. روزهای سختی است و در تلاش بیشتر برای این خواهم بود که فرصت‌های بیشتری نصیبم کنم. من خودم هم دوست دارم که بهترین باشم و حتی بهتر از چیزی که در پیکان به نظرتان بودم و شاید در این فصل شرایط بهتر هم پیش برود.


پرسپولیس این هفته به مصاف استقلال خوزستان می‌رود. تیمی که از نظر دفاعی شرایط مناسبی ندارد و شاید بهترین فرصت برای تو باشد که آمار خوبی ثبت کنی.


ما هیچ تیمی را ضعیف نمی‌دانیم. اگر این نظر ما باشد شاید خیلی زود با شکست همراه باشیم. ما با استراتژی کادرفنی و شکل حرکتی تیم پیش می‌رویم. خواسته تیمی همانطور که گفتم در اولویت همگی ما قرار دارد. مهاجمان کمی خودخواه هستند اما در تیم پرسپولیس همه به دنبال یک هدف بزرگ برای موفقیت تیم هستند. ما برای پیروزی می‌رویم و نه در این بازی که همه جنگ‌های ما به این هدف ختم می‌شود. کسب امتیاز 9 می‌تواند در ابتدای فصل یک اتفاق فوق العاده برای ما باشد که شرایط سختی را هم تحمل کرده‌ایم و باید در ادامه هم دنبال کنیم.


جدال با علی علیپور برای آقای گلی؟


در تیم ما تنها جنگ برای موفقیت تیمی است. علیپور به من پاس داد تا گل بزنم. شاید می‌توانست شانس خودش را برای گل بسنجد یا حرکت دیگری داشته باشد. اما او موفقیت تیمی را ترجیح داد و این همان چیزی است که من می‌گویم. ما بازیکنان با هم هیچ جنگی نداریم و جنگ همگی ما برای تیم است. من هم دوست دارم گل بزنم. نه برای خودم و شاید برای خودم هم خوب باشد اما اولویت ما تیم است و حضور در صدر.


پرسپولیس با الدحیل جدال سخت و شاید اکنون با جدایی ستاره‌های‌ تیم نابرابری داشته باشد. به این بازی امیدواری؟


آنها 11 بازیکن به زمین خواهند فرستاد و ما نیز همین کار را خواهیم کرد. مهم این است که از نظر تعداد نفرات برابر هستیم و می‌توانیم شانس خودمان را برای پیروزی بسنجیم. اگر رویای بزرگی در ذهن داشته باشی بیشتر خواهی جنگید و این رویا در ذهن بازیکنان ما وجود دارد و ما نمی‌خواهیم مثل فصل گذشته بار دیگر حسرت بخوریم.

دیدگاه‌ها