کد خبر : 1543517 | 14 مرداد 1397 ساعت 16:00 | 13.7K بازدید | 0 دیدگاه

سوارز امید گلزنی صنعت نفت برای لیگ هجدهم

مهاجم پرتغالی صنعت نفت عملکرد خوبی در ترکیب تیمش دارد اما هنوز موفق به گلزنی برای آبادانی ها نشده است.

به گزارش "ورزش سه"، پائولو سرجیو سرمربی پرتغالی صنعت نفت آبادان همراه با خودش یک بازیکن سیاه پوست به ایران آورده تا در ترکیب تیم جنوبی به میدان برود. لوئیس کارلوس آلمیدا سوارز که اصلیتی پرتغالی دارد در دو بازی اخیر تیمش به عنوان بازیکن ثابت به میدن رفته و در نقش یک مهاجم سرعتی ظاهر شده است. بی تردید باتوجه به شناختی که سرجیو از قبل از پلاتینی داشته این بازیکن می تواند یکی از مهره های اصلی صنعت نفت در لیگ برتر باشد و احتمالا در آینده بیشتر از این بازیکن پرتغالی خواهیم شنید. اما هنوز نتوانسته برای صنعت نفت گلی به ثمر برساند.


او پیش از این در تیم فوتبال مونیسیپال پولیتنیکای رومانی بازی کرده و در فصل اخیر لیگ این کشور 7 گل به ثمر رسانده و 3 پاس گل برای هم‌تیمی‌هایش ساخته است. این بازیکن پرتغالی که ملقب به پلاتینی است، اولین گل تیم ملی کشورش در جام ملت‌های 2013 آفریقا را وارد دروازه تیم ملی مراکش کرده است.


او سابقه بازی در لیگ‌های پرتغال، بلغارستان، مصر و امارات را نیز در پرونده دارد و بیشترین طول عمر فوتبالش را در تیم سانتا کارلای پرتغال سپری کرده و با این تیم در لیگ اروپا نیز به میدان رفته است.

 

1324798

 

1324797

دیدگاه‌ها