کد خبر : 1543562 | 14 مرداد 1397 ساعت 20:14 | 26.6K بازدید | 0 دیدگاه

برانکو: همیشه در اهواز سخت پیروز می شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط تیمش و بازی آخر هفته مقابل استقلال خوزستان به صحبت پرداخت.

برانکو: همیشه در اهواز سخت پیروز می شویم

به گزارش "ورزش سه"، سرمربی تیم پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز سرخپوشان در جمع خبرنگاران پیرامون شرایط تیمش اظهار داشت: ما با انگیزه زیادی مقابل فولاد به زمین رفتیم و می دانستیم بازی سختی خواهد بود. همیشه هدف ما بازی خوب و کسب ۳ امتیاز است‌. حالا حریفمان هر تیمی که می خواهد باشد.

برانکو افزود: البته گرمای هوا حریف دیگری برای ما است و بازی در دمای نزدیک به ۵۰ درجه آسان نیست، هرچند این سختی شامل حال حریف هم خواهد بود. مهم ترین مسئله این است که بچه ها همه سالم و سرحال اند و بازی با فولاد هم خیلی به آنها انگیزه داده است. ما احترام زیادی برای استقلال خوزستان قائلیم چرا که همیشه در اهواز به سختی توانستیم از حریف عبور کنیم.

او درباره اخبار مبنی بر پیشنهاد بشیکتاش به بیرانوند و درخواست رضایتنامه از سوی این بازیکن، گفت: من امروز باشگاه نبودم و خبری از این مسئله ندارم.

سرمربی کروات پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره اتفاقات و حوادثی که در سال های اخیر برای این تیم در شهر اهواز رخ داده، خاطرنشان کرد: ما از هیچ چیزی هراس نداریم و مطمئن هستم که همه چیز مرتب خواهد بود. چنین اتفاقاتی در همه جای دنیا رخ می دهد. ما انتظار یک بازی جوانمردانه، جنگنده و مردانه را داریم.

دیدگاه‌ها