کد خبر : 1543608 | 15 مرداد 1397 ساعت 09:59 | 15.1K بازدید | 0 دیدگاه

همکاری فدراسیون فوتبال ژاپن با بایرن مونیخ

فدراسیون فوتبال ژاپن شریک بایرن شد

باشگاه بایرن مونیخ و فدراسیون فوتبال ژاپن با امضای قرارداد همکاری و مشارکت، در آینده همکاری نزدیکی خواهند داشت. حوزه‌ی اصلی این همکاری، حمایت مشترک دو باشگاه از استعدادهای جوان و انتقال روش‌ها و فلسفه‌های مربی‌گری خواهد بود.

فدراسیون فوتبال ژاپن شریک بایرن شد

به گزارش ورزش سه، به عنوان بخشی از این قرارداد بایرن مونیخ مربیانی به ژاپن خواهد فرستاد تا در کارگاه‌ها و کلاسهای آموزشی و تمرینی این کشور شرکت کنند. در مقابل، مربیان مورد نظر فدراسیون فوتبال ژاپن می‌توانند در کلاسهای آموزش مربی‌گری بایرن که در مونیخ برگزار می‌شود شرکت کنند. برگزاری مسابقات دوستانه بین بایرن و تیم‌های ملی رده‌های سنی ژاپن و همچنین برگزاری اردوهای مشترک در مونیخ و در آکادمی تیم‌های ملی ژاپن برنامه‌ریزی شده است.


کارل هاینتس رومنیگه مدیرعامل بایرن گفت:" ما مفتخریم که همکاری و شراکت خود را با یکی از قوی‌ترین فدراسیونهای فوتبال آسیا اعلام کنیم. این همکاری با فدراسیون فوتبال ژاپن برای تعقیب اهداف ما در ژاپن، قدم بسیار مهمی است".


کوزو تاشیما، رئیس فدراسیون ژاپن که در شورای فیفا عضویت دارد هم گفت:" من از اینکه ارتباط دوستانه و سنت‌های ورزشی موجود بین فدراسیون فوتبال ژاپن و باشگاه بایرن مونیخ تداوم پیدا می‌کند بسیار خوشحالم. سنت ما به دوران مربی‌ای برمی‌گردد که مربی بایرن مونیخ و تیم ملی ژاپن بود : دتمار کرامر. ما از این بابت که توانسته‌ایم بهترین استعدادهایمان را به سطحی برسانیم که امروز بهترین لیگهای اروپا از فوتبالیست‌های جوان انتظار دارند به خود می‌بالیم و از اینکه حالا آنها می‌توانند با استفاده از قدرت و امکانات بایرن مونیخ خود را به باشگاه‌های بزرگ اروپا نشان بدهند بسیار خوشحالیم. آن هم در اردوی بایرن مونیخ و زیر نظر مربیان بایرن مونیخ".

دیدگاه‌ها