کد خبر : 1543624 | 15 مرداد 1397 ساعت 10:33 | 129.4K بازدید | 0 دیدگاه

منتفی شدن حضور اتوئو برای جذب مدافع خارجی

بمب کامرونی تراکتورسازی خنثی شد!

حضور ساموئل اتوئو مهاجم باتجربه کامرونی در تراکتورسازی به طور کامل منتفی شد.

بمب کامرونی تراکتورسازی خنثی شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، مسئولان باشگاه تراکتورسازی در آخرین روزهای نقل و انتقالاتی خود در اندیشه آن هستند تا یک بازیکن خارجی و یک بازیکن داخلی دیگر را به جمع نفرات شان اضافه کنند و در این راستا گمانه زنی های زیادی مطرح شده است. درباره آخرین سهمیه خارجی تراکتورسازی گفته می شد که مسئولان این باشگاه قصد دارند ساموئل اتوئو مهاجم باسابقه کامرونی را به خدمت بگیرند اما ظاهرا این موضوع به طور کامل منتفی شده است.


اتوئو که توسط یک ایجنت ایرانی به مسئولان تراکتورسازی معرفی شده بود، مذاکراتی نیز داشت اما این مذاکرات جدی نشد. دلیل این امر تردید مسئولان باشگاه تبریزی در جذب چنین بازیکن گرانقیمتی بود. با توجه به اینکه تراکتورسازی دو مهاجم خارجی به خدمت گرفته و بازیکنانی مثل دژاگه، پهلوان و آزادی هم توانایی بازی در پست مهاجم را دارند، شاید جذب اتوئو چندان به سود تراکتور نبود و فقط هزینه ای آنچنانی روی دست مسئولان باشگاه می گذاشت.


با این حال شب گذشته در جلسه هیات مدیره باشگاه تراکتورسازی موضوع جذب اتوئو مطرح و با مخالفت اعضای هیات مدیره مواجه شد. اعضای هیات مدیره و مدیرعامل تراکتورسازی اعتقاد داشتند که در چنین شرایطی جذب یک بازیکن در خط دفاعی بیشتر به کار تیم خواهد آمد تا یک مهاجم اضافه شود. به همین خاطر پرونده حضور اتوئو در تراکتورسازی به طور کامل بسته شد و مدیران باشگاه قرار گذاشتند تا آخرین سهمیه خارجی شان را با یک مدافع پر کنند. اتفاقی که با موافقت جان توشاک هم مواجه شده و حالا گزینه های خارجی در خط دفاعی مورد بررسی قرار خواهند گرفت تا یکی از آنها رسما به تراکتورسازی بپیوندد.


گفتنی است، تراکتور تا کنون 3 بازیکن خارجی به نام های آنتونی استوکس، هری فورستر و سوگیتا به خدمت گرفته است. همچنین مسعود شجاعی و اشکان دژاگه به عنوان بازیکن آزاد به جمع شاگردان توشاک اضافه شدند. ضمن اینکه محسن فروزان، محمد طیبی، محمد اهل شاخه، یوسف سیدی، علی عبدالله زاده و علیرضا نقی زاده سهمیه های لیگ برتری تراکتورسازی را در نقل و انتقالات پر کردند.

دیدگاه‌ها