کد خبر : 1543643 | 15 مرداد 1397 ساعت 10:56 | 15.6K بازدید | 0 دیدگاه

معمای بایرن برای پیدا کردن جایگزین آرتورو ویدال

چه کسی جانشین ویدال در بایرن می‌شود؟

بعد از انتقال آرتورو ویدال از بایرن مونیخ به بارسلونا، رسانه‌های ورزشی آلمانی این سوال را مطرح کرده‌اند که چه کسی در بایرن جانشین ویدال خواهد شد ؟

چه کسی جانشین ویدال در بایرن می‌شود؟

به گزارش "ورزش سه"، ویدال در خط میانی بایرن بازیکنی بود که این روزها کمتر کسی با خصوصیات او پیدا می‌شود. بازیکنی که می‌تواند چه در فاز تهاجمی و چه در فاز دفاعی موفق عمل کرده، در زمان دفاع با روحیه‌ی تهاجمی با بازیکنان حریف درگیر شده، گلسازی کرده و به سمت دروازه‌ی حریف شوت می‌زند. جنگاوری با شوتهای سرکش و خطرناک.


وبسایت کیکر معتقد است اگر سرعت کم و گرایش ویدال به انجام خطاهای غیر لازم را نادیده بگیریم او یک فوتبالیست همه‌کاره و هافبکی بی‌نظیر است. اما چه کسی می‌تواند در نبود او، جای خالی‌اش را در ترکیب بایرن مونیخ پر کند؟


از هافبکهای امروز بایرن، خامس و توماس مولر آنقدر تهاجمی هستند که به کار خدمت در این پست نیایند. این دو تنها باید پشت سر یا در اطراف تک‌مهاجم تیم بازی کنند. نقطه‌ی متضاد این دو، ژاوی مارتینز است که بهتر از ویدال دفاع می‌کند ولی در زمان حمله قابلیت او را ندارد. تیاگو و سباستین رودی هم در حدی نیستند که بتوانند جای خالی ویدال را پر کنند. لئون گورتزکا بازیکن جدید بایرن که از شالکه به این تیم پیوسته می‌تواند خصوصیاتی شبیه ویدال را به نمایش بگذارد. این در مورد رناتو سانچز هم صادق است.


با این اوصاف، کیکر، کورنتین تولیسو را تنها گزینه‌ی مناسب کوواچ برای پر کردن جای خالی ویدال می‌داند. تولیسو که بعد از جام جهانی تعطیلاتی چهار هفته‌ای را پشت سر می‌گذارد از روز سیزدهم آگوست به تمرینهای آماده‌سازی بایرن ملحق خواهد شد. به اعتقاد کیکر، تولیسو هافبکی همه‌کاره و پویا است که مثل ویدال می‌تواند در محوطه‌ی جریمه‌ی حریف خطرساز باشد. تولیسو در اولین سال حضورش در بایرن در 39 بازی‌ای که به میدان رفته 10 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده. این آمار برای هافبکی در پست او خارق‌العاده است. سرعت و پویایی تولیسو، استعداد او در زدن ضربات سر پرقدرت و اعتماد به نفسی که با فتح جام جهانی بدست آورده او را در فصل پیش رو به یکی از مهم‌ترین بازیکنان نیکو کوواچ تبدیل خواهد کرد. شکی نیست که تولیسو در آینده در ترکیب بایرن نقشی به مراتب مهم‌تر ایفا خواهد کرد. باید منتظر بود که فوتبالیست فرانسوی در بازگشت از تعطیلات با استقبال گرم کادر فنی بایرن مونیخ روبرو شود.


منبع : کیکر     مترجم : آرش جلال منش

دیدگاه‌ها