کد خبر : 1543657 | 15 مرداد 1397 ساعت 12:23 | 90.4K بازدید | 0 دیدگاه

پول بدهند، در هفته سوم بازی می کنند

دلیل محرومیت مسلمان و کعبی مشخص شد!

با حضور حسین کعبی و محسن مسلمان در کمیته اخلاق دلیل محرومیت آنها از سوی این کمیته مشخص شد.

دلیل محرومیت مسلمان و کعبی مشخص شد!

به گزارش "ورزش‌سه"، محرومیت ناگهانی محسن مسلمان و حسین کعبی از سوی کمیته اخلاق چند روزی به بحث داغ فوتبال کشور تبدیل شده است. بعد از اینکه کمیته اخلاق دلیل در نظر گرفتن چنین محرومیتی را اعلام نکرد، گمانه زنی های متعددی در این خصوص مطرح شد. از شرط بندی و خالکوبی با مسائل اخلاقی دیگر در این باره شایعه شد اما در نهایت کمیته اخلاق همه این موضوعات را تکذیب کرد تا ابهامات بیشتر شود.


حالا اما با گذشت حدود 3 روز دلیل این اتفاق با حضور مسلمان و کعبی در کمیته اخلاق مشخص شده و جالب اینکه موضوع بسیار ساده تر از آن چیزی بود که تصورش را می کردیم.


صبح امروز سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن و محسن مسلمان به همراه حسین کعبی برای پیگیری موضوع محرومیت شان به کمیته اخلاق رفتند و در جلسه با مسئولان این کمیته شرکت کردند. در پایان این جلسه مشخص شد که مسلمان و کعبی به دلیل پرداخت نکردن جریمه های قبلی شان به کمیته اخلاق با محرومیت دوباره مواجه شدند و حالا باید مبالغ جریمه هایشان را بپردازند.


سعید آذری، مدیرعامل ذوب آهن در پایان جلسه امروز گفت: «جلسه بسیار خوبی برگزار شد و باید از نگاه مثبت همه عزیزان این کمیته تشکر کرد. مسئله ای که در مورد محسن مسلمان مطرح بود مربوط به بدهی سال گذشته ای بوده است که پرداختش بر عهده باشگاه پرسپولیس بوده است. متاسفانه عدم پرداخت این جریمه محسن توسط باشگاه پرسپولیس برای ما دردسر ساز شده است. خوشبختانه با نگاه مثبت کمیته اخلاق و با مبلغی که فردا برای این بدهی پرداخت خواهد شد، محسن مشکلی برای مصاف با تیم فوتبال سایپا نخواهد داشت.»


حسین کعبی نیز در پایان این جلسه توضیحاتش را اینگونه بیان کرد: «صبح امروز در کمیته اخلاق حاضر شدم و آقای سعید آذری مدیرعامل ذوب آهن هم آن جا تشریف داشتند. جا دارد از آقای آذری تشکر کنم که خیلی پیگیر کارم بودند. همان طور که قبلا هم گفته بودم هیچ مشکل خاصی نبود و باید مبلغی حدود ۴ میلیون به کمیته اخلاق پرداخت می‌کردیم.»
با این شرایط دو بازیکنی که نامشان طی روزهای گذشته بارها مطرح شده بود، با پرداخت جریمه هایشان می توانند در هفته سوم لیگ برتر برای ذوب آهن و سپیدرود به میدان بروند و مشکلی وجود ندارد.

دیدگاه‌ها