کد خبر : 1543873 | 16 مرداد 1397 ساعت 10:48 | 39.4K بازدید | 0 دیدگاه

بحران مصدومیت در اردوی الدحیل

رقیب پرسپولیس مانع جدایی ستاره اش شد

قرار بود تا چند روز آینده ملی پوش کلیدی قهرمان قطر به عنوان نخستین لژیونر فوتبال این کشور راهی جی لیگ شود اما این انتقال تا زمستان به تعویق افتاد.

رقیب پرسپولیس مانع جدایی ستاره اش شد

به گزارش "ورزش سه"، احمد یاسر ملی پوش قطری باشگاه الدحیل از مدت ها قبل مورد توجه باشگاه ویسل کوبه ژاپن قرار گرفته بود و طبق توافق قرار بود تا چند روز آینده راهی سرزمین آفتاب در شرق آسیا شود تا تست های پزشکی و مراحل امضای قرارداد را به عنوان نخستین لژیونر قطری ها در قاره کهن پشت سر بگذارد.


در شرایطی که اردوی الدحیل در آستانه بازی های مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا با بحران مصدومیت مهره های کلیدی و دوری طولانی مدت روبرو شد سران این باشگاه در آخرین لحظه مانع انتقال احمد یاسر به ژاپن شدند و در اطلاعیه ای از به تعویق افتادن این جابه جایی تا ژانویه 2019 خبر دادند تا این بازیکن همچنان در جمع شاگردان نبیل معلول حضور داشته باشد.


یوسف المساکنی، کریم بوضیاف و اسماعیل محمد سه بازیکن مصدوم و سرشناس الدحیل هستند که غیبت آنها مشکلات  زیادی برای قهرمان سه گانه قطر در آستانه رویارویی با پرسپولیس ایران رقم زده است از همین رو نبیل معلول تونسی دغدغه های فراوانی برای پرکردن جای خالی این نفرات کلیدی دارد.

دیدگاه‌ها