کد خبر : 1543874 | 16 مرداد 1397 ساعت 10:49 | 13.5K بازدید | 0 دیدگاه

دنیای دو و میدانی، پدیده‌ی انگلیسی را زیر نظر دارد

اوسین بولت جدید از بریتانیا می‌آید

ریس پرسکد، دونده‌ی سرعت 22ساله‌ی بریتانیایی تمام توجه خود را به هدف بزرگش در سال 2018 معطوف کرده است : کسب مدال طلای رقابتهای دو و میدانی قهرمانی اروپا که امسال در برلین برگزار خواهد شد.

اوسین بولت جدید از بریتانیا می‌آید

به گزارش ورزش سه، پرسکد بزرگترین امید بریتانیا در دوی سرعت است و برخی معتقدند می‌تواند جایگاه خالی مانده‌ی اوسین بولت به عنوان سلطان دوی سرعت دنیا را به خود اختصاص دهد. این دونده‌ی اهل لندن هفته‌ی آینده برای محقق کردن بزرگترین هدف خود برای سال 2018 تلاش خواهد کرد : کسب مدال طلای رقابتهای دو و میدانی قهرمانی اروپا.


ریس پرسکد 22ساله در ماه مه سال جاری، دومین رکورد دوی سرعت تاریخ بریتانیا را به نام خود ثبت کرد. او با ثبت زمان 9.88 ثانیه در استادیوم دو و میدانی تاریخ یوجین به قهرمانی رسید ولی زمان او در کتابهای رکورد ثبت نشد چرا که رکورد دوی سرعت بریتانیا با 9.87 ثانیه در اختیار لینفورد کریستی بزرگ است. رکوردی که در سال 1993 ثبت شده است.

 

این پدیده‌ی دوی 100متر حالا تمام حواس خود را به رقابتهای اروپایی معطوف کرده تا با یک مدال طلا از برلین به لندن بازگردد. باید منتظر ماند و دید آیا پرسکد می‌تواند انتظارها را برآورده کرده و به اوسین بولت جدید دنیای دو و میدانی تبدیل شود ؟

دیدگاه‌ها