کد خبر : 1543951 | 16 مرداد 1397 ساعت 15:03 | 12.3K بازدید | 0 دیدگاه

با مدال طلا جواب این اعتماد را می دهم

احمدی: شگفت زده شدم؛‌ پرچمداری حق کیمیا بود

پرچمدار ایران در بازی های آسیایی 2018 گفت: انشاالله با کسب مدال طلا بتوانم نام کشورم را سرافراز کنم.

احمدی: شگفت زده شدم؛‌ پرچمداری حق کیمیا بود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه کیمیا علیزاده به خاطر مصدومیت شدید از پرچمداری در بازی های آسیایی 2018 به میزبانی اندونزی انصراف داد، امروز در جلسه اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک با وزیر ورزش، الهه احمدی به عنوان پرچمدار جدید معرفی شد.


این بانوی تیرانداز در گفت و گو با وزارت ورزش گفت: پرچمداری بازیهای آسیایی اندونزی حق مسلم خانم علیزاده بود. او قهرمان بزرگی است و مدال ارزشمند المپیک را دارد و من متوجه ارزشهای زیاد خانم علیزاده هستم. از خداوند متعال شاکر هستم و تمام موفقیت های من مرهون توجه و کمک های فراوان پدرم و حمایت های صمیمانه و صبوری های همسرم بوده است.


وی درباره عبارت " مادر قهرمان" که به او لقب داده اند، گفت: زندگی قهرمانی واقعا مشکل است خصوصا برای یک مادر و یک همسر. در طول پنج سال گذشته مادرم در نبود من به دلیل اردو و مسابقات مختلف، جور من را برای تربیت فرزندم " سید باور " متحمل شد و من مدیون او هستم.


دارنده مقام ششم بازیهای المپیک لندن گفت: خوشحالم در کنار مسئولیت مهم پرورش فرزندم ، افتخار پرچمداری در بازیهای آسیایی به نمایندگی از کیمیا علیزاده و همه قهرمانان ایران نصیب من شد. واقعا شگفت زده شدم و خداوند این افتخار بزرگ را قسمت من کرد.


الهه احمدی با تقدیر از اعتمادی که ورزش ایران به بانوان قهرمان دارد، بیان داشت: از نگاه بلند و حمایت های آقای سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دادگر ریاست فدراسیون تیراندازی و خانم محمدیان معاونت امور بانوان وزارت ورزش کمال تشکر را دارم و انشاالله با کسب مدال طلا بتوانم نام کشورم را سرافراز کنم.

 

دیدگاه‌ها