کد خبر : 1544009 | 16 مرداد 1397 ساعت 18:07 | 5.6K بازدید | 0 دیدگاه

منظمی: جایگاه والیبال ساحلی ایران باید ارتقا پیدا کند

دبیر فدراسیون والیبال گفت: در والیبال ساحلی باید جایگاه خودمان را ارتقا دهیم و به سمت پیشرفت در این رشته ورزشی گام برداریم.

منظمی: جایگاه والیبال ساحلی ایران باید ارتقا پیدا کند

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیرحسین منظمی درحاشیه برگزاری مسابقات نوجوانان ساحلی قهرمانی کشور،بیان کرد: مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی نوجوانان کشور با شرکت 33 تیم از 11 استان کشوراز صبح امروز درزمین های ساحلی فدراسیون والیبال آغاز شد.


وی با بیان اینکه برگزاری رقابت های والیبال ساحلی در رده های پایه از یکی از اهداف فدراسیون والیبال بوده است، گفت: فدراسیون والیبال نگاه ویژه ای به رقابت های رده های سنی دارد و قطعا برگزاری این مسابقات به آینده والیبال ساحلی کمک خواهد کرد.


دبیر فدراسیون والیبال ادامه داد: استعدادیاب های سازمان ساحلی در محل برگزاری رقابت های مسابقات قهرمانی کشورحضور دارند و قطعا از نفرات برگزیده در اردوهای استعدادیابی استفاده خواهند کرد.


منظمی با اشاره به سیاست های کلی فدراسیون در بخش والیبال ساحلی ،ادامه داد: دروالیبال ساحلی باید جایگاه خودمان را ارتقا دهیم و با شرکت در تورهای تک ستاره به سمت پیشرفت در این بخش گام برداریم.


وی خاطرنشان کرد: با شرکت تیم های ملی الف و ب ایران در تورهای تک ستاره میتوانیم روند رو به رشدی داشته باشیم تا با کسب امتیاز درآینده تیم های ملی ما بتوانند در تورهای جهانی دوستاره و سه ستاره شرکت کنند.


دبیر فدراسیون والیبال با اعلام اینکه در مهرماه سال جاری، ایران میزبان سه رویداد جهانی در بخش والیبال ساحلی بوده است، گفت: برای اولین بار سه تور جهانی در یک ماه در کشورمان برگزار می شود، استانهای گلستان ،مازندران و گیلان میزبان این سه تور جهانی خواهند بود که میزبانی این تورها به رشد این رشته ورزشی کمک خواهد کرد.


منظمی در پایان متذکر شد: با شهرداری تهران و چندین شهرداری کلانشهر مذاکراتی را داشتیم تا از پتانسیل آن ها در زمینه سخت افزاری والیبال ساحلی استفاده کنیم.

دیدگاه‌ها