کد خبر : 1544047 | 17 مرداد 1397 ساعت 01:25 | 90.1K بازدید | 0 دیدگاه

انفجار مهیب در مخزن چیلر؛

مرگ ۳ نفر در مجموعه ورزشی انقلاب تهران

انفجار در مخزن چیلر مجموعه ورزشی انقلاب تهران کشته شدن سه نفر را به همراه داشت.

به گزارش "ورزش سه"، بنابر اخبار اعلام شده در این باره، حوالی ساعت ۲۱:۳۰ سه‌شنبه شب بر اثر نشست گاز در مخزن چیلر در ضلع شمالی مجموعه ورزشی انقلاب تهران واقع در خیابان سئول انفجار مهیبی رخ داده است.

گفته می‌شود سه کارگر در حال تعمیر موتورخانه این بخش از مجموعه ورزشی انقلاب بودند که انفجار اتفاق می‌افتد و علاوه بر لرزیدن تمام این مجموعه و ساختمان‌های مجاور، هر سه کارگر در دم جان خود را از دست می‌دهند و اجساد آنها تکه تکه می‌شود.

بنابر اعلام سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بعد از اعلام شدن این حادثه به سامانه ۱۲۵ ، از دو ایستگاه آتش نشانان به محل حادثه اعزام می‌شوند.

این انفجار، آتش سوزی گسترده یا تخریب ساختمانی که مخزن چیلر در آن بوده را به همراه نداشته ولی شدت انفجار موجب جان باختن هر سه کارگری که بین ۳۰ الی ۶۰ سال سن داشتند، شده که این حادثه تلخ به تایید مرکز فوریت‌های پزشکی تهران هم رسیده است.

جلالی در این گفته در قسمت تأسیسات یکی از ساختمان‌های مجموعه ورزشی انقلاب که فضایی به وسعت بیش از ۳۰۰ مترمربع داشته، کارگران مشغول کار بر روی یکی از چیلرها و مخازن بودند که به یکباره انفجاری در یکی از مخازن رخ می‌دهد.

گفته می‌شود این حادثه در مخزن گاز کلر در استخر چهارفصل مجموعه انقلاب اتفاق افتاده ولی با این حال علت انفجار مشخص نیست و در این باره عوامل ذی ربط که شاید یکی از آنها شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی باشد، در این باره اظهار نظر کرده و پاسخ بدهد.

 

 

 

دیدگاه‌ها