کد خبر : 1544099 | 17 مرداد 1397 ساعت 11:07 | 23.9K بازدید | 0 دیدگاه

پروفسور نمی‌خواهد کم بیاورد؛

چرا برد استقلال خوزستان برای برانکو مهم است؟

احتمالا تمام مدعیان از پس استقلال خوزستان برخواهند آمد، پس هر کدام که نتواند این تیم را ببرد از بقیه عقب میفتد.

چرا برد استقلال خوزستان برای برانکو مهم است؟

به گزارش ورزش سه، دیگر بر کسی پوشیده نیست که قهرمانی در لیگ نه لزوما با پیروزی مقابل مدعیان بلکه با برد بر تیم های ضعیف تر به دست می‌آید. همانطور که پرسپولیس فصل گذشته به استقلال، ذوب آهن و سایپا باخت اما در نهایت قهرمانی را به دست آورد.

 

همچنین پیروزی مقابل تیم های بسیار ضعیف تر یا کاندیدای سقوط (حداقل روی کاغذ) بسیار مهم تر از دیگر تیم ها است. چرا که معمولا اکثر مدعیان می‌توانند این دسته از حریفان را شکست دهند و تیمی که نتواند به این مهم برسد، از بقیه عقب می‌افتد.

 

به همین دلیل و باتوجه به شرایط آبی های خوزستان در چند فصل اخیر، برد مقابل این تیم برای پرسپولیس بسیار ضروری به نظر می‌رسد. سرخ ها اگر استقلال خوزستان و دو تیم جنوبی دیگر یعنی صنعت نفت و نفت مسجد سلیمان را شکست دهند، با تمام امتیازات از ۵ هفته نخست صدرنشین خواهند شد و این صدرنشینی در حالی رقم می‌خورَد که شاگردان ایوانکوویچ، از چند چالش مختلف عبور خواهند کرد؛ بازی اول، بازی در گرمای جنوب، بازی مقابل تیم های تازه لیگ برتری شده و...

 

به همین دلیل، برانکو در روزهای اخیر از بازیکنانش تلاش و پافشاری بیشتر برای رسیدن به برد را میخواهد. او از سرخ ها خواسته که برد برابر پدیده و فولاد را فراموش کنند و در نیم فصل سخت، به هر بازی همچون یک فینال نگاه کنند؛ این راهِ ساده، شیوه پروفسور برای عبور از بحران محرومیت است.

 

همچنین پرسپولیس برای تداوم صدرنشینی در لیگ به پیروزی احتیاج دارد و نمی‌خواهد جایگاه فعلی را به سپاهان، ذوب آهن یا هر تیم دیگری بدهد.

دیدگاه‌ها