کد خبر : 1544133 | 17 مرداد 1397 ساعت 13:39 | 14.2K بازدید | 0 دیدگاه

کمالی: پولادی مجرم است

شرایط معافیت سربازی ورزشکاران تغییر نکرد

سردار کمالی می گوید که همچنان قانون معافیت سربازها فقط با همان قوانین سرباز قهرمان امکان پذیر است.

شرایط معافیت سربازی ورزشکاران تغییر نکرد

به گزارش "ورزش سه"، مشکل حضور 7 ملی پوش ایران در بازی های جام ملت های آسیا با قوانین جدیدی که از سوی کمالی ابلاغ شد رفع گردید و حالا ورزشکاران حرفه ای با آرامش بیشتری می توانند ورزش خود را دنبال کنند، چرا که حداقل تا 28 سالگی به آنها زمان داده شده است.


سردار کمالی رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح کشورهمچنین این مژده را به ورزشکاران داده که مانند گذشته برای خروج از کشور با مشکل روبرو نشوند. او در این خصوص گفته: مشکل خروج از کشور قهرمانان که پیش از این با فرایند طولانی همراه بود نیز حل شده است و قهرمانان نیز مشکلی از این بابت ندارند.

 

در این میان صحبت ها و گمانه زنی هایی نیز در مورد شرایط جدید معافیت خدمت سربازی مطرح شده بود که کمالی به این موضوع پاسخ داده است.


سردار کمالی معافیت دائم قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش کشور را فقط منوط به تطابق با قانون سرباز قهرمان دانست و اظهار داشت: معافیت ورزشکاران و قهرمانان از خدمت مقدس سربازی فقط مشمول افرادی می شود که بتوانند با توجه به عناوینی که بدست آورده اند مشمول معافیت شوند بطوریکه نفرات اول تا سوم قهرمانان بازی‌های المپیک، قهرمانان اول و دوم مسابقات قهرمانی جهان و نفرات اول بازی‌های آسیایی در رشته‌های ورزشی تحت پوشش کمیته بین المللی المپیک همچنین مقام آوران اول تا سوم مسابقات جام جهانی فوتبال، بسکتبال و والیبال می توانند از این معافیت بهره مند شوند.


وی در پاسخ به موضوع مهرداد پولادی گفت: این مصوبات شامل قهرمانان می شود اما در خصوص مهرداد پولادی ابتدا باید به جرم او رسیدگی شود.

دیدگاه‌ها