کد خبر : 1544217 | 17 مرداد 1397 ساعت 19:05 | 49.7K بازدید | 0 دیدگاه

سر باز کردن یک زخم 8 ساله؛

اینتر- رئال مادرید؛ موعد انتقام فرا رسیده است؟

اینتر علاقمند است با جذب لوکا مودریچ به نوعی انتقام اتفاقات گذشته را از رئال مادرید بگیرد.

اینتر- رئال مادرید؛ موعد انتقام فرا رسیده است؟

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخباری در مورد تمایل فلورنتینو پرز برای شکایت از گروه سونینگ به دلیل مذاکره غیرقانونی و اغوا کردن لوکا مودریچ برای انتقال به اینتر به گوش می رسد اما 8 سال قبل این باشگاه اسپانیایی بود که چنین ضربه بزرگی را به اینتر زد.

 

1325493

 

در سال 2010 و در بحبوحه حساس ترین مقطع اینتر در مسیر کسب سه گانه، فلورنتینو پرز مکررا با ژوزه مورینیو برای در دست گرفتن هدایت رئال مادرید در ارتباط بود و حتی سرمربی پرتغالی چند روز قبل برای دفاع از جولن لوپتگی اعتراف کرد که پیش از فینال لیگ قهرمانان با رئال مادرید به توافق کامل رسیده بوده و حضور او روی نیمکت لوس بلانکوس نهایی شده بوده است.

 

فینال لیگ قهرمانان سال 2010 در برنابئو برگزار شد و حتی بعدها تصاویری از اشک های مورینیو در آغوش ماتراتزی منتشر شد که برخی نشریات مدعی شدند ماشینی که سرمربی پرتغالی از آن پیاده شد، همان خودرویی بود که وی را برای بستن قرارداد به دفتر فلورنتینو پرز منتقل کرد.

 

1325494

 

اگرچه مورینیو در فصل آخر حضور خود در اینتر به همه افتخارات ممکن دست یافت و مذاکره با رئال مادرید خللی در روند نتیجه گیری او ایجاد نکرد، اما جدایی این سرمربی پرتغالی مصادف با رقم خوردن یکی از تلخ ترین مقاطع تاریخ باشگاه اینتر شد و حالا هواداران نراتزوری علاقه دارند با انتقال مودریچ به نوعی از آن جدایی انتقام گرفته شود.

دیدگاه‌ها